Hej 
Jeg har valgt at være anonym, da ingen, ud over min kæreste og jeg, kender til vores tanker om snart at få vores egen lille familie.
Jeg stoppede på p-piller for ca. 6 måneder siden, og siden da har vi brugt kondom. Sidste måned haft vi haft en del sex uden kondom, hvor min kæreste dog ikke er kommet inde i mig.
Min cyklus har været regelmæssig de sidste 3 gange, og jeg har normalt menstruation i 5-7 dage. Jeg skulle have haft menstruation d. 10. i denne måned, men d. 8/10 begyndte jeg at få lidt blodig udflåd, hvorfor jeg tog et trusseindlæg på. Normalt bruger jeg to bind om dagen, men denne gang har jeg kunnet klare mig med et trusseindlæg, som slet ikke blevet fyldt. Det var kun efter sex, at der kom lidt mere blod.
Jeg har taget flere graviditetstest, som var negative, men jeg kan heller ikke være så langt henne, hvis det er. Jeg har ikke følt de store forandringer i min krop andet en lidt anderledes følelse i underlivet, og så har jeg fået influenza, hvilket gør, at det er lidt svært at fornemme, da alt bare gør ondt.
Nogen herinde, som er blevet gravid med præsperm? Og hvor tidligt kunne i teste, da i blev gravide?
Håber i kan hjælpe, og måske fortælle lidt om jeres symptomer eller erfaringer 
Anmeld