kan et forhold overleve hvis.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Ja det kan det godt

Jeg har været i et sådan forhold snart 9 år, og især hans pigevenner gennem skoletid respekterer mig slet ikke.... De ville kører mig over med en bus hvis det var muligt

Han er også fra en meget lille by, hvor det er lidt som om at man holder sig inden for bygrænsen, og helst skal finde kæreste der også....

Men jeg er ligeglad, men man skal da stole endnu mere på sin partner da man ikke bliver inviteret med...

Min kæreste har dog valgt en del fra fordi de ikke kan acceptere jeg er en del af hans liv....

Og det skal siges at ingen kendte mig før vi begyndte at komme sammen....

Jeg bliver nu godt nok inviteret med, men er altså ved at brække mig over den navlepilleri de har i den by. En af tøserne har sågar udtalt (i en brændert) at der fanme ikke er nogen der skal komme udefra og tro de skal gøre sig bemærket. Ark jamen hvor er vi - tilbage i teenager årene. Hun er i øvrigt på alder med mig og mor til to.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Ciss

Jeg håber det, for ellers har min mand og jeg ingen fremtid sammen.

Vi har helt forskellige slags venner. Min bedste veninde kan han godt med, og nogen af hans nærmeste venner har jeg jeg også fået et godt forhold til. Men ellers holder han sig langt fra min vennekreds, hvis han kan komme til det, og jeg trives heller ikke med hans flok. Jeg er en af den kreative slags, bruger meget tid på musik osv. Det har jo selvfølgelig sat sit præg på, hvilke venner og omgangskreds, jeg har. Min mand er bil- og motormenneske. Så mine venner og hans venner har meget lidt til fælles.

Vi mødtes over en fælles interesse i en kameraklub og igennem det, har vi så fået en nogen fælles venner. Det gør så også, at vi kan have et socialt liv, hvor vi begge kan trives, og så nogen gange mødes jeg med de venner, jeg har "alene" og nogen gange mødes han med dem, han har "alene".

Jeg tror, man er nødt til at have i hvert fald lidt fælles socialt liv, hvis man skal holde ud sammen. Selvfølgelig må man godtage, at alt ikke er som før, og jeg har jo heller ikke så meget tid med de venner, som jeg havde før, men man skal ikke helt give afkald på den man er, og de interesser og venner man har fra før, fordi man finder sig en kæreste. Det tror, vil straffe sig i det lange løb.

Prøv at bygge noget fælles positivt op, måske prøve at finde en arena, hvor I kan træffe folk, som ingen af jer kender fra før?  Bare pas på, at du stadig har kontakten med nogen af dine egne venner og prioriter at mødes med dem en gang i mellem. Man må altid give afkald på noget, når man går ind i et forhold, men man skal passe på, at det ikke bliver så meget, at man mister en vigtig del af sig selv.

Anmeld

18. oktober 2012

Bshizzle

Nyd du din kæreste og jeres skønne fremtid sammen og være MØG ligeglad med andres mening!! 

Der er en god grund til din kæreste holder fast i netop dig og det er kun fantastisk han ikke lytter/ser hva de andre mener om dig! 

Da jeg mødte min kæreste, da var vi virkelig osse forskellige i vores venne-kreds.. Men jeg accepterede at der var nogle der ikke kunne li mig og omvendt 

Bare jeg har min store kærlighed ved min side 

Vi har stadig forskellige venner og må da indrømme at der er nogle jeg godt kunne ha undvært  

Anmeld

18. oktober 2012

maryjane

Man kan desværre ikke altid kunne med alle, selvom man gerne ville  

hvad med at I tog en snak med dem og lagde kortene på bordet? Måske er der nogle misforståelser der bare skal redes ud... Man ved jo aldrig. Ellers bare nyd din kæreste, vennekredsen skal jo ikke være så afgørende for jeres forhold hvis det er godt.

Anmeld

18. oktober 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg bliver nu godt nok inviteret med, men er altså ved at brække mig over den navlepilleri de har i den by. En af tøserne har sågar udtalt (i en brændert) at der fanme ikke er nogen der skal komme udefra og tro de skal gøre sig bemærket. Ark jamen hvor er vi - tilbage i teenager årene. Hun er i øvrigt på alder med mig og mor til to.

Hehe ja det er langt ude.... 

Selvom v har været sammen så mange år og har en datter på 7 mdr, kommer der stadig sms med stikpiller omkring en pige som de gamle veninder synes han passer super sammen med.... Hvad sker der lige for det

Idag kan vi heldigvis grine af det sammen, men i starten synes jeg godt nok det var svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.