Anonym skriver:
Hvad tænker I?
Kan et forhold overleve hvis man ikke synes om sin partners omgangskreds? Min kæreste kommer fra en meget lille by som ikke altid er så gode til at lukke nye ind. Det har jeg nu erfaret efter 1,5 års forhold og det påvirker mig på den måde at jeg ikke bryder mg om dem. Det er heldigvis ikke alle der lukker en ude, men jeg kan mærke at jeg får lidt afsky til dem og er bange for at jeg på et tidspunkt ikke længere kan skjule det. Men vil altså for alt i verden ikke miste min kæreste pga hans omgangskreds....... 
Ja det kan det godt
Jeg har været i et sådan forhold snart 9 år, og især hans pigevenner gennem skoletid respekterer mig slet ikke.... De ville kører mig over med en bus hvis det var muligt
Han er også fra en meget lille by, hvor det er lidt som om at man holder sig inden for bygrænsen, og helst skal finde kæreste der også....
Men jeg er ligeglad, men man skal da stole endnu mere på sin partner da man ikke bliver inviteret med...
Min kæreste har dog valgt en del fra fordi de ikke kan acceptere jeg er en del af hans liv....
Og det skal siges at ingen kendte mig før vi begyndte at komme sammen....
Anmeld