Jeg kan godt forstå du bliver ked af det, man vil så gerne have et godt forhold til svigerne.
Mht. turen, så har jeg det nok selv sådan, at der er nogle ting jeg har sammen med min mor som min eneste svigerinde heller ikke bliver inviteret med til. Det er en mor-datter ting og ærligt - så tror jeg ikke du skal se det som et FRAvalg af dig, men nærmere som et TILvalg af deres tradition/vante tur.
Synes det er lidt blandet det du fortæller med baby - du er lige knap halvvejs, dvs. der er 20 uger til endnu, det er lang tid. Det er rigtig meget virkelighed for dig og din kæreste, fordi I forbereder jer på forældreopgaven og det hele er nyt og spændende. Det kan være, svigerne ikke rigtig ved, hvad de skal sige til det hele endnu. Før jeg selv blev gravid første gang anede jeg ærligt heller ikke, hvad jeg skulle snakke med en gravid om... Det er ligesom lidt nemmere, når først guldklumpen ligger der i liften og ser lækker ud
Det virker som om, at du tænker helt vildt over jeres (manglende) forhold og bruger en masse energi på det, som du kunne bruge bedre på noget andet.
Måske din svigerfamilie bare er meget anderledes end dig? Kan godt se det er irriterende, at de ser sport når I er der, men jeg tænker lidt, at det er trods alt deres eget hjem og sådan har de garanteret gjort det altid?
Åh, det er svært for jeg forstår virkelig godt, at du gerne vil have et bedre forhold til dem, men på den anden side virker det også som om at du måske forventer noget, som de bare ikke kan give dig.
Håber du finder en afklaring på den ene eller anden måde
Anmeld