Hej Damer

jeg er 17+2 henne, og nyder det fuldt ud !
jeg har kommet sammen med min dejlige kæreste i snart 3 år, og hvert år omkring denne tid, tager min svigermor, svigerinde + mostre og deres mormor til KBH for at hygge i et par dage !
jeg er nu begyndt at tænke over, om jeg nogensinde kommer til at deltage i dette ? de er alle kvinderne afsted - undtagen deres eneste sviger datter
jeg bliver lidt ked af at tænke på det, og min kæreste siger bare at han tror ikke de tænker over om jeg måske kunne have lyst til at komme med ?
de spørger aldrig indtil vores kommende barn - det eneste de snakker om er sport og deres dyr ?
jeg prøver tit at fortælle om hvad barnet så har gjort til scanningen og hvad vi ønsker os osv til den lille ny - men hun kigger bare dumt på mig min svigermor ?
som sagt, har vi jo været sammen i snart 3 år, og synes altså godt snart der skal til og ske noget ! - de snakker aldrig til mig? og jeg snakker og snakker, men tja, får bare korte svar :s ?
min svigerinde siger tit til min kæreste at han ikk skal gøre som jeg siger hele tiden - da hun mener han er meget domineret af mig.
hvilket han måske osse lidt er, men det fordi vores forhold er sådan at han næsten ingen mening har ? at det bare er min der tæller ..
aner ikke hvad jeg skal gøre

hver gang vi skal derhjem køre deres skide sports kanal i baggrunden ! OSSE til fine fødselsdage ?? - og når jeg er ved at fortælle noget vigtigt så afbryder min svigermor altid : NEJ, du står der 2-2 det sakl jeg se ??
er det bare mig der er total hykler ?
Kom med jeres ærlige mening - for hvis det er det, vil jeg da meget gerne ændre på dette.
Mvh, den lidt sorgbare.