Gonal F - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak.

Hvornår er det du skal have taget blodprøve?

Fredag .. Det ene øjeblik tror jeg den er der og andre ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Hold da op tiden går stærkt. Synes ikke det er 14 dage siden du skrev du havde fået lagt æg op

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Kan se du fik lagt æg op Mandag 8/10 hvorfor skal du så ikke først have taget blodprøve Mandag 22/10?

Troede der skulle gå 14 dage?

Anmeld

17. oktober 2012

Viventerjer

Hold da op tiden går stærkt. Synes ikke det er 14 dage siden du skrev du havde fået lagt æg op

De måler nemlig på 12 dagen på skive klinikken.. Men ja nu det lige pludselig tæt på.. Selv om de sidste par dage har været skrækkeligt laaaaange

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

De måler nemlig på 12 dagen på skive klinikken.. Men ja nu det lige pludselig tæt på.. Selv om de sidste par dage har været skrækkeligt laaaaange

Ja, kunne godt forestille mig dagene op til er lange.

Tester du selv før tid, eller venter du "bare" på blodprøven? Det er da super fedt at det er en Fredag, så man har fri dagene efter hvad enten det er et positivt eller negativt svar

Anmeld

17. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Ja, kunne godt forestille mig dagene op til er lange.

Tester du selv før tid, eller venter du "bare" på blodprøven? Det er da super fedt at det er en Fredag, så man har fri dagene efter hvad enten det er et positivt eller negativt svar

De meget lange og du tolker på alle de signaler din krop sender .. Jeg har været helt kulret og aner ikke om jeg er gravid eller ej

Jeg har haft mange tanker på om jeg skulle gøre det .. Og var så sent som i aften tæt på og køre ned efter en tissestav.. Men har droppet det .. Fordi er den positiv kan jeg risikere og blive skuffet fordi hormonene kan gå ind og påvirke til forkert svar, og er den negativ (men i virkeligheden positiv) så bliver jeg unødigt ked af det.. Men det nok mest frygten for at, det skulle være en falsk positiv test ..

Jeg har taget fri fredag fordi skal ikke side på job og få et negativt svar

Anmeld

17. oktober 2012

Nessie

Jeg tog det kl. 17.30, lige før spisetid, så det passede meget godt ind i dagen

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

De meget lange og du tolker på alle de signaler din krop sender .. Jeg har været helt kulret og aner ikke om jeg er gravid eller ej

Jeg har haft mange tanker på om jeg skulle gøre det .. Og var så sent som i aften tæt på og køre ned efter en tissestav.. Men har droppet det .. Fordi er den positiv kan jeg risikere og blive skuffet fordi hormonene kan gå ind og påvirke til forkert svar, og er den negativ (men i virkeligheden positiv) så bliver jeg unødigt ked af det.. Men det nok mest frygten for at, det skulle være en falsk positiv test ..

Jeg har taget fri fredag fordi skal ikke side på job og få et negativt svar

Ja, tror altid man vil spekulere på de signaler kroppen kommer med.

Jeg er fast besluttet på at jeg IKKE skal teste når jeg når dertil. Jeg har kun dårlige erfaringer med teste, så jeg vil hellere nøjes med blodprøven.
Ja, når du allerede skal have taget blodprøve efter 12 dage, så vil en test temmelig sikkert vise positiv uafhængigt af det korrekte resultat, da den sprøjte man tager er i kroppen i op til 14 dage!

jeg tager uden tvivl også fri den dag når jeg når dertil.

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Nessie skriver:

Jeg tog det kl. 17.30, lige før spisetid, så det passede meget godt ind i dagen

Tak for svar. så er kl. 18 vist ikke helt skævt.

Anmeld

18. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Ja, tror altid man vil spekulere på de signaler kroppen kommer med.

Jeg er fast besluttet på at jeg IKKE skal teste når jeg når dertil. Jeg har kun dårlige erfaringer med teste, så jeg vil hellere nøjes med blodprøven.
Ja, når du allerede skal have taget blodprøve efter 12 dage, så vil en test temmelig sikkert vise positiv uafhængigt af det korrekte resultat, da den sprøjte man tager er i kroppen i op til 14 dage!

jeg tager uden tvivl også fri den dag når jeg når dertil.

Jeg kunne Godt have taget testen igår fordi der var det præcis 14 dage siden jeg tog ægløsningssprøjten den tages ca.2 døgn inden ÆU Men jeg tør sku ikke

Nu er det i morgen tidlig og hvor er vi spændte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.