Gonal F - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.951 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Hej piger.

Så har jeg været til scanning i dag og alt var i fineste orden. En tynd slimhinde og en masse æg der bare ligger og venter på hormoner så de kan blive store og fine!

Jeg skal starte på Gonal F på Fredag. Hvad tid om aftenen tog i den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Så har jeg været til scanning i dag og alt var i fineste orden. En tynd slimhinde og en masse æg der bare ligger og venter på hormoner så de kan blive store og fine!

Jeg var på GONAL F, inden jeg blev skiftet til MENOPUR og jeg tog den kl. 18 hver aften

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg var på GONAL F, inden jeg blev skiftet til MENOPUR og jeg tog den kl. 18 hver aften

Super. Min plan er nemlig også at tage den kl 18.00, da man som regel er hjemme der, og så kan jeg tage næsesprayen kl 6 og kl 18 ;-) så skal man ikke huske så mange klokkeslæt.

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger.

Jeg tog gonal-f kl. 22.00 lige inden sengetid for det spændte nogle gange lidt bagefter også var det rart at ligge i sengen.

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Miss BananaHammock skriver:

Jeg tog gonal-f kl. 22.00 lige inden sengetid for det spændte nogle gange lidt bagefter også var det rart at ligge i sengen.

Okay, jeg satser på kl 18 sammen med aftenens pust af næsesprayen

håber det kan lade sig gøre.

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

**Ønskebabyen skriver:

mener jeg tog næste spray kl. 8, 15 og 22 så det passede sammen. Men selvfølgelig kan du tage den kl. 18 hvis du vil - med mindre klinikken har andre retninglinjer.

Anmeld

17. oktober 2012

Miss BananaHammock

**Ønskebabyen skriver:

Jeg havde forresten bare min iphone alarm til at ringe hver dag på de klokkeslet så glemte det aldrig.

Anmeld

17. oktober 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Super. Min plan er nemlig også at tage den kl 18.00, da man som regel er hjemme der, og så kan jeg tage næsesprayen kl 6 og kl 18 ;-) så skal man ikke huske så mange klokkeslæt.

Det var da dejligt det kunne gå op så jeg krydser for et godt forløb og en bæbz

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Miss BananaHammock skriver:

mener jeg tog næste spray kl. 8, 15 og 22 så det passede sammen. Men selvfølgelig kan du tage den kl. 18 hvis du vil - med mindre klinikken har andre retninglinjer.

På Fredag når jeg skal starte med Gonal F skal jeg kun tage næsespray 2 gange dagligt med 12 timers mellemrum. Og nu tager jeg den kl 6, 14 og 22, så jeg kan lige så godt fortsætte med kl 6 for det er næsten en vane nu. ;-)

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Det var da dejligt det kunne gå op så jeg krydser for et godt forløb og en bæbz

Tusind tak.

Hvornår er det du skal have taget blodprøve?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.