Hvilken tegnefilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Arrrh den pivskid Hehe

Jeg synes famer osse det er topnice at bruge en hel aften på at se gysere... Og ja, især dem der ryster bukserne af én hihi... Dem synes jeg desværre bare der er RIGTIG langt imellem... men sådan én som Silent Hill og Paranormal Activity, de har nu noget over sig

Ja det er mega irriterende

Ja nemlig! Og Paranormal Aktivity 4 kommer lige om lidt Jeg så 1'eren i biffen med veer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Muhmi

Ja det er mega irriterende

Ja nemlig! Og Paranormal Aktivity 4 kommer lige om lidt Jeg så 1'eren i biffen med veer

Haha... "So scary, that a woman gave birth during seeing it!"

Ville være awesome at de havde det med i deres trailere hehehe

Ja den gør nemlig, glæder mig også helt vildt 

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Haha... "So scary, that a woman gave birth during seeing it!"

Ville være awesome at de havde det med i deres trailere hehehe

Ja den gør nemlig, glæder mig også helt vildt 

Haha Jeg SKULLE bare ind og se den så da jeg kunne mærke det bed til, tænkte jeg bare "fuck det, jeg skal afsted" Det blev dog ikke værre mens jeg var derinde

Den skal nok være rigtig fed og skræmmende

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Haha Jeg SKULLE bare ind og se den så da jeg kunne mærke det bed til, tænkte jeg bare "fuck det, jeg skal afsted" Det blev dog ikke værre mens jeg var derinde

Den skal nok være rigtig fed og skræmmende

Ah det var sguda altid noget Ellers kunne den i hvert fald kickstarte nogle veer, synes de giver mig nogle rigtig gode jumps i sofaen... DET er sådan en gyser skal være, jeg vil ikke kunne SE "the bad guy" det gør det nemlig endnu mere uhygsomt hvis der bare LIGE PLUDSELIG sker et eller andet... uuuuuhhhuuuh

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Ah det var sguda altid noget Ellers kunne den i hvert fald kickstarte nogle veer, synes de giver mig nogle rigtig gode jumps i sofaen... DET er sådan en gyser skal være, jeg vil ikke kunne SE "the bad guy" det gør det nemlig endnu mere uhygsomt hvis der bare LIGE PLUDSELIG sker et eller andet... uuuuuhhhuuuh

Jeg fik også nogle gode chok og hvem ved, måske jeg ikke havde født dagen efter hvis jeg ikke havde set den

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg fik også nogle gode chok og hvem ved, måske jeg ikke havde født dagen efter hvis jeg ikke havde set den

Måske ikke.... Ja det ved kun guderne

Ej, se nu der... Nu bliver jeg jo nød til at finde mig en gyser så jeg kan ligge mig hen i sengen og blive lidt skræmt  

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Måske ikke.... Ja det ved kun guderne

Ej, se nu der... Nu bliver jeg jo nød til at finde mig en gyser så jeg kan ligge mig hen i sengen og blive lidt skræmt  

Hehe god fornøjelse Tror jeg venter til weekenden

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Hehe god fornøjelse Tror jeg venter til weekenden

Jo tak skal du have hihihi Én du kan anbefale?

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Jo tak skal du have hihihi Én du kan anbefale?

Jeg har set tonsvis af gysere og er så dårlig til at huske titlerne, men kan dog anbefale The Others og I Spit On Your Grave. DE er gode

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Jeg har set tonsvis af gysere og er så dårlig til at huske titlerne, men kan dog anbefale The Others og I Spit On Your Grave. DE er gode

Også to favoritter herhjemme  

Ej jeg tror sgu jeg vil se Devil igen... Den' klam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.