Hvilken tegnefilm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Du er mærkelig.. Ej haha, men det kunne jeg bare ikke Er sikker på Maria ville ønske jeg kunne, men når hun bliver ældre vil jeg gerne se en Disney film med hende i ny og næ

Ja for dælen Har du først fundet ud af det nu?

Ej, det er nu heller ikke fordi det er noget jeg vil, men jeg kunne sagtens og bestemt også brugt mange af mine teenage-dage foran flimmeren hvor der bare kørte Cartoon Network hele dagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Laulund87

Ja for dælen Har du først fundet ud af det nu?

Ej, det er nu heller ikke fordi det er noget jeg vil, men jeg kunne sagtens og bestemt også brugt mange af mine teenage-dage foran flimmeren hvor der bare kørte Cartoon Network hele dagen 

Ej jeg har vel hele tiden vidst det

Det er da også hyggeligt!! Giv mig en led gyser så er jeg med på en hel dag foran flimmeren

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ej jeg har vel hele tiden vidst det

Det er da også hyggeligt!! Giv mig en led gyser så er jeg med på en hel dag foran flimmeren

Se DEN kan jeg jo også være med på... Masser af gys og gru og hvor alle tøserne kører hinanden op, så man ikke tør at sove om natten... Juhuuu!!! Py-partys er stærkt undervuderede

Anmeld

17. oktober 2012

signe.

Muhmi skriver:

Er din/e yndlings??

Disney, dem fra Cartoon Network, fra Nickylodeon??

Er selv meget stor tilhænger af de gamle Tom og Jerry tegnefilm... De var bare så hyggelige, sjove og vild makabre hehe

Johnny Bravo... Oh yeah baby!!

Ko og kylling

Dexters laboratorium

The Jetsons

Frygtløs

Yes... Jeg har set rigtig meget Cartoon Network

Stort set alle disney tegnefilm, men især løvernes konge. Dog har how to train your dragon, fundet vej til mit hjerte"

Anmeld

17. oktober 2012

signe.

Muhmi skriver:

Er din/e yndlings??

Disney, dem fra Cartoon Network, fra Nickylodeon??

Er selv meget stor tilhænger af de gamle Tom og Jerry tegnefilm... De var bare så hyggelige, sjove og vild makabre hehe

Johnny Bravo... Oh yeah baby!!

Ko og kylling

Dexters laboratorium

The Jetsons

Frygtløs

Yes... Jeg har set rigtig meget Cartoon Network

Stort set alle disney tegnefilm, men især løvernes konge. Dog har how to train your dragon, fundet vej til mit hjerte"

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Se DEN kan jeg jo også være med på... Masser af gys og gru og hvor alle tøserne kører hinanden op, så man ikke tør at sove om natten... Juhuuu!!! Py-partys er stærkt undervuderede

Ja for f*** det er max hygge!!! Jeg er også den der gearer de andre helt vildt op så de er skræmte fra vid og sans muhaha Især min søster og kusine lider under det

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ja for f*** det er max hygge!!! Jeg er også den der gearer de andre helt vildt op så de er skræmte fra vid og sans muhaha Især min søster og kusine lider under det

Samme her... Hehehe...

Min veninder var altid skræmt fra vid og sans når jeg gik igang... Kan stadig gøre det, nu bare med manden hihihihihihi 

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Samme her... Hehehe...

Min veninder var altid skræmt fra vid og sans når jeg gik igang... Kan stadig gøre det, nu bare med manden hihihihihihi 

Ork hvor snyd! Her nægter manden at se gysere og hvis jeg bare forskrækker ham, bliver han dælme sur så det er ikke sjovt

Der er bare ikke noget bedre end den værste gyser hvor man er rystet i sin grundvold, arhh

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ork hvor snyd! Her nægter manden at se gysere og hvis jeg bare forskrækker ham, bliver han dælme sur så det er ikke sjovt

Der er bare ikke noget bedre end den værste gyser hvor man er rystet i sin grundvold, arhh

Arrrh den pivskid Hehe

Jeg synes famer osse det er topnice at bruge en hel aften på at se gysere... Og ja, især dem der ryster bukserne af én hihi... Dem synes jeg desværre bare der er RIGTIG langt imellem... men sådan én som Silent Hill og Paranormal Activity, de har nu noget over sig

Anmeld

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Tom og Jerry!

Det bliver bare ikke sendt ret tit længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.