HJÆLP! Iphone 4´s VS Samsung galaxy note?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

4xGreve

Frøken Christiansen skriver:

okay hvordan er den med tastaturet? for lige pt har jeg en htc wildfire og kan næsten ikke ramme tastaturet pga tasterne er så små! og det hader jeg virkelig skal have en med stort tastatur eller ihvertfald større end det jeg har nu

Tastaturet er større end på din nuværende telefon og meget letter at ramme tasterne og mange mener Iphone er mere bruger venlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

bobbles

4xGreve skriver:

Tastaturet er større end på din nuværende telefon og meget letter at ramme tasterne og mange mener Iphone er mere bruger venlig 

ja har jeg også hørt nogle sige.. men tror jeg har taget en beslutning.. Jeg vælger iphone, men når jeg nu alligevel skal have en kan jeg jo ligeså godt vælge 5éren  men der skal lige spares en smule flere penge til side da jeg skal have den uden abb. tror det billigste jeg kan finde er via cbb de tager 4.848 kr for den elgiganten tager 5.499 for den  håber det er en jeg bliver glad for

Anmeld

18. oktober 2012

Stéphanie

Ja skal snart til at bruge RIGTIG MANGE PENGE! men har svært ved at afgøre om det er samsung galaxy note eller iphone 4s der er det bedste både mht kamera, batterri og kvalitet, spurte på FB der var mange delte meninger så tøsser kom med jeres erfaringer

Hejsa.

Vi har Samsung Galaxy Note her hjemme, og vi ville ikke bytte dem for noget i verden. De er så overdrevet nemme at bruge, og den kæmpe skærm den har er virkelig dejlig. Jeg fik min fordi jeg skriver mange mails, og det er så nemt på den. Kan kun anbefale Samsung (Men jeg har så også været ret uheldig med mine Iphones, de har aldrig rigtig virket )

Anmeld

18. oktober 2012

bobbles

Stéphanie skriver:

Hejsa.

Vi har Samsung Galaxy Note her hjemme, og vi ville ikke bytte dem for noget i verden. De er så overdrevet nemme at bruge, og den kæmpe skærm den har er virkelig dejlig. Jeg fik min fordi jeg skriver mange mails, og det er så nemt på den. Kan kun anbefale Samsung (Men jeg har så også været ret uheldig med mine Iphones, de har aldrig rigtig virket )

okay nu bliver jeg jo helt vild i tvivl!  for vil virkelig gerne have en telefon hvor tastaturet er rigtig stort.. sender os en del mails elsker at gå på fb og baby flere gange om dagen.. hmm dilemma!

Anmeld

18. oktober 2012

Stéphanie

okay nu bliver jeg jo helt vild i tvivl!  for vil virkelig gerne have en telefon hvor tastaturet er rigtig stort.. sender os en del mails elsker at gå på fb og baby flere gange om dagen.. hmm dilemma!

Altså vi bruger stort set ikke vores computere mere efter vi har fået telefonerne. Jeg har endda præsteret at skrive en dansk opgave på den (Gad ikke starte computeren op) Og det er heller ikke sådan at den lige pludselig, midt på dagen skal i en lader, den holder super godt batteri. Jeg har, og kommer aldrig til at fortryde at jeg købte den.

Anmeld

18. oktober 2012

bobbles

Stéphanie skriver:

Altså vi bruger stort set ikke vores computere mere efter vi har fået telefonerne. Jeg har endda præsteret at skrive en dansk opgave på den (Gad ikke starte computeren op) Og det er heller ikke sådan at den lige pludselig, midt på dagen skal i en lader, den holder super godt batteri. Jeg har, og kommer aldrig til at fortryde at jeg købte den.

puha det er jo også en rigtig vigtig ting

jeg har jo htc wildfire nu her og den skal jeg lade min. 2 gange om dagen virkelig belastende

Anmeld

18. oktober 2012

Stéphanie

puha det er jo også en rigtig vigtig ting

jeg har jo htc wildfire nu her og den skal jeg lade min. 2 gange om dagen virkelig belastende

Ja det ville jeg da virkelig også bare være rigtig træt af. Men det er heldigvis ikke nødvendigt her hjemme, hverken med min eller min kærestes. Og han bruger også sin under diverse træninger, til at lægge kampprogrammer, osv. Han bruger den vitterligt til ALT. Og det er jo også fordi den er så stor som den er.

Anmeld

18. oktober 2012

bobbles

Stéphanie skriver:

Ja det ville jeg da virkelig også bare være rigtig træt af. Men det er heldigvis ikke nødvendigt her hjemme, hverken med min eller min kærestes. Og han bruger også sin under diverse træninger, til at lægge kampprogrammer, osv. Han bruger den vitterligt til ALT. Og det er jo også fordi den er så stor som den er.

okay det er virkelig også værd at have med i overvejelserne  må se hvornår jeg kan købe den nu skal der jo også snart købes julegaver

Anmeld

18. oktober 2012

4xGreve

okay det er virkelig også værd at have med i overvejelserne  må se hvornår jeg kan købe den nu skal der jo også snart købes julegaver

Det gode ved 5'eren er at den skulle gå for at være den hurtigste på market og den har fået større skærm mm. De er jo bla. Lavet til at man skulle kune surfe på nettet samt tjekke mails 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.