HJÆLP! Iphone 4´s VS Samsung galaxy note?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

bobbles

Ja skal snart til at bruge RIGTIG MANGE PENGE! men har svært ved at afgøre om det er samsung galaxy note eller iphone 4s der er det bedste både mht kamera, batterri og kvalitet, spurte på FB der var mange delte meninger så tøsser kom med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

bobbles

17. oktober 2012

Bebsen

iPhone 5, er mit bud

Anmeld

17. oktober 2012

bobbles

Bebsen skriver:

iPhone 5, er mit bud

okay hvad kan 5éren som 4éren ikke kan?

Anmeld

17. oktober 2012

4xGreve

Frøken Christiansen skriver:

okay hvad kan 5éren som 4éren ikke kan?

Iphone 5 er større, flotter, hurtiger, beder!

Anmeld

17. oktober 2012

bobbles

4xGreve skriver:

okay hvordan er den med tastaturet? for lige pt har jeg en htc wildfire og kan næsten ikke ramme tastaturet pga tasterne er så små! og det hader jeg virkelig skal have en med stort tastatur eller ihvertfald større end det jeg har nu

Anmeld

17. oktober 2012

Bebsen

Hehe
Forskellen fra 4s til 5 er ikke kæmpe, udover større skærm, Hd cam, hurtigere og mere updatede processorer, syns den ligger lidt bedre i hånden, fordi den er den lille smule længere, tyndere og lettere.
Jeg har før den haft 4'eren i 2 år og været super tilfreds, men er rigtigt glad for specielt det nye kamera! (Kameraet i 5 og 4s er det samme, udover en anden linse bagpå og Hd funktionen)

Kh Ida.

Anmeld

17. oktober 2012

Bebsen

4xGreve skriver:

Anmeld

17. oktober 2012

Bebsen

Frøken Christiansen skriver:

okay hvordan er den med tastaturet? for lige pt har jeg en htc wildfire og kan næsten ikke ramme tastaturet pga tasterne er så små! og det hader jeg virkelig skal have en med stort tastatur eller ihvertfald større end det jeg har nu

På iPhone, jeg ved ikke med andre tlf'er, kan man altid vælte skærmen og derved få større tastatur, det syns jeg er en fordel bla ved lange mails o.a.

Anmeld

17. oktober 2012

4xGreve

Bebsen skriver:

På iPhone, jeg ved ikke med andre tlf'er, kan man altid vælte skærmen og derved få større tastatur, det syns jeg er en fordel bla ved lange mails o.a.

Det kan du på langt de fleste telefoner nu om dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.