hvad sker der med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

har i et par dage haft ondt i ledende i min højre hånd... alle ledende også i fingrene... har tænkt at det var på grund af mine ømme skuldre og jeg bare skulle en tur forbi en massør (har fået en tid på fredag)

i dag har jeg ondt i hoved, er svimmel og mega træt.... har ingen krafter i min hånd, kan ikke engang bære lillepigen i liften i højre hånd... kan ikke abne en vandfalske der har været åben... og så snurer det så underlige ned i højre arm...

kan alt det bare være på grund af amme skuldre!?

jeg har spist og drukket i dag så det er ik derfor...

Tror du skal tage det helt roligt - jeg er ret sikker på det ikke er en blodprop!

Er nerve der sidder i klemme kan altså skabe MEGET rod inden i os. Men en tur til lægen ville sevlfølgelig aldrig skade, det kan være han kan hjælpe dig her og nu og så en fys eller andet på Fredag kan skabe noget mere langvarigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Benjamins'mor

Jeg ammede ikke, men havde det indimellem også sådan, som om min arm sov, at det snurrede og gjorde ondt

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

**Ønskebabyen skriver:

Tror du skal tage det helt roligt - jeg er ret sikker på det ikke er en blodprop!

Er nerve der sidder i klemme kan altså skabe MEGET rod inden i os. Men en tur til lægen ville sevlfølgelig aldrig skade, det kan være han kan hjælpe dig her og nu og så en fys eller andet på Fredag kan skabe noget mere langvarigt

svimmelheden har også fortaget sig... og nu sover lillepigen så jeg nupper mig en lur og ser om det ik går bedre bagefter...

Anmeld

17. oktober 2012

**Ønskebabyen

Kay skriver:

svimmelheden har også fortaget sig... og nu sover lillepigen så jeg nupper mig en lur og ser om det ik går bedre bagefter...

Anmeld

17. oktober 2012

AnnaK89

Jeg gætter på vitaminmangel.
Jeg havde/har det på nøjagtig samme måde - fik det vildt dårligt i 14 dage, hvor jeg blev svimmel, fik kvalme, hovedpine og var så træt hele tiden!
Fik samme smerte som dig i mit håndled, min underarm og i min skulder, med den samme snurrende fornemmelse og fornemmelse af at jeg ingen kræfter havde i min arm og at min arm ind imellem blev følelsesløs

Jeg tog til læge og det første hun sagde var sclerose, men fik taget blodprøver og det viste sig at jeg havde ekstrem jernmangel og mangel på d-vitamin.
D-vitamin kan give ømhed i muskler og knogler. Og hvis du kommer i ekstremt underskud risikere du at dine knogler bliver meget skrøbelige og du kan risikere at få knogleskørhed.

Så jeg ville få taget en blodprøve hos lægen.

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg gætter på vitaminmangel.
Jeg havde/har det på nøjagtig samme måde - fik det vildt dårligt i 14 dage, hvor jeg blev svimmel, fik kvalme, hovedpine og var så træt hele tiden!
Fik samme smerte som dig i mit håndled, min underarm og i min skulder, med den samme snurrende fornemmelse og fornemmelse af at jeg ingen kræfter havde i min arm og at min arm ind imellem blev følelsesløs

Jeg tog til læge og det første hun sagde var sclerose, men fik taget blodprøver og det viste sig at jeg havde ekstrem jernmangel og mangel på d-vitamin.
D-vitamin kan give ømhed i muskler og knogler. Og hvis du kommer i ekstremt underskud risikere du at dine knogler bliver meget skrøbelige og du kan risikere at få knogleskørhed.

Så jeg ville få taget en blodprøve hos lægen.

oki ja den havde jeg ik tænk på... har jo ik taget jern og vitaminer siden jeg fødte

Anmeld

17. oktober 2012

AnnaK89

Kay skriver:

oki ja den havde jeg ik tænk på... har jo ik taget jern og vitaminer siden jeg fødte

Det gjorde jeg nemlig heller ikke - og det var bare ris til egen r*v!
Ammer du stadig? For så skal man nemlig blive ved med at tage jern, også min. 1 måned efter man er stoppet.

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det gjorde jeg nemlig heller ikke - og det var bare ris til egen r*v!
Ammer du stadig? For så skal man nemlig blive ved med at tage jern, også min. 1 måned efter man er stoppet.

ja ammer halvt og flaske for resten... har aldrig fået afvide jeg skulle fortsætte med jern  nupper lige en med det samme

Anmeld

17. oktober 2012

AnnaK89

Kay skriver:

ja ammer halvt og flaske for resten... har aldrig fået afvide jeg skulle fortsætte med jern  nupper lige en med det samme

Jeg havde nogle gravijern tilbage fra fødslen - min læge sagde jeg skulle tage to af dem (40 mg) og når jeg ikke havde flere af dem skulle jeg købe dem med 100 mg og så tage 1-2 om dagen (kun 2, hvis jeg stadig følte mig påvirket). Skulle fortsætte i ca. 3-4 mdr.
Jeg mærker stadig lidt til det, men har også et depot der skal fyldes op.
Håber bare snart det går helt væk.

Anmeld

17. oktober 2012

Skouboe

Min tanke er umiddelbart enten vitaminmangel eller en nerve i klemme, eller måske nervenetændelse, men der kan gemme sig en helt række grimme ting bag de symptomer, bl.a. Multipel Sclerose, så det er nok ikke en dårlig ide at gå til lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.