hvad sker der med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. oktober 2012

Kay

har i et par dage haft ondt i ledende i min højre hånd... alle ledende også i fingrene... har tænkt at det var på grund af mine ømme skuldre og jeg bare skulle en tur forbi en massør (har fået en tid på fredag)

i dag har jeg ondt i hoved, er svimmel og mega træt.... har ingen krafter i min hånd, kan ikke engang bære lillepigen i liften i højre hånd... kan ikke abne en vandfalske der har været åben... og så snurer det så underlige ned i højre arm...

kan alt det bare være på grund af amme skuldre!?

jeg har spist og drukket i dag så det er ik derfor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Tag til læge...

Det kunne godt lyde lidt som en begyndende blodprop...

http://www.hjerteforeningen.dk/index.php?pageid=33 4&newsid=734

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

Ravnholt skriver:

Tag til læge...

Det kunne godt lyde lidt som en begyndende blodprop...

http://www.hjerteforeningen.dk/index.php?pageid=33 4&newsid=734

blodprop?  

Anmeld

17. oktober 2012

Ravnholt

Kay skriver:

blodprop?  

Hvis du kører ned i bunden af siden er der nogle symptomer... og du har i hvert fald 2 af dem...

Tror ikke du skal være så nervøs for det... men det er bedre at få det udelukket, end at have tænkt, det er ingenting, og man så får varige men af det...

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

Ravnholt skriver:

Hvis du kører ned i bunden af siden er der nogle symptomer... og du har i hvert fald 2 af dem...

Tror ikke du skal være så nervøs for det... men det er bedre at få det udelukket, end at have tænkt, det er ingenting, og man så får varige men af det...

ja fik lige læst det... min første tank var "jamen jeg er jo kun 25!" men det står der jo også at man ik skal tænke...

Anmeld

17. oktober 2012

Camillos

Kay skriver:

har i et par dage haft ondt i ledende i min højre hånd... alle ledende også i fingrene... har tænkt at det var på grund af mine ømme skuldre og jeg bare skulle en tur forbi en massør (har fået en tid på fredag)

i dag har jeg ondt i hoved, er svimmel og mega træt.... har ingen krafter i min hånd, kan ikke engang bære lillepigen i liften i højre hånd... kan ikke abne en vandfalske der har været åben... og så snurer det så underlige ned i højre arm...

kan alt det bare være på grund af amme skuldre!?

jeg har spist og drukket i dag så det er ik derfor...

ja! tag til lægen med det same søde hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

17. oktober 2012

blomst84

Det lyder som ammearme min fys sagde at mange kvinder, får ondt i armene, skuldre, nakke når de har født pga de har baby på armen hele tiden  

Anmeld

17. oktober 2012

Laulund87

Ravnholt skriver:

Anmeld

17. oktober 2012

Kay

Ravnholt skriver:

5 af dem...  må hellere lige ringe...

Anmeld

17. oktober 2012

Ravnholt

Kay skriver:

5 af dem...  må hellere lige ringe...

for det bare er lidt overanstrengelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.