Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Vi har været derude i dag.... Dejlig dag som altid i Djurs Vores unger har været med fra de var helt små, og jeg synes snildt, de kan få tiden til at gå, bare der er voksne nok, så er der noget for alle aldre Nu er vores 4 og 7 år og vi har haft sæsonkort de sidste i hvert fald 5 år
Vi har været derude i dag.... Dejlig dag som altid i Djurs
Vores unger har været med fra de var helt små, og jeg synes snildt, de kan få tiden til at gå, bare der er voksne nok, så er der noget for alle aldre
Nu er vores 4 og 7 år og vi har haft sæsonkort de sidste i hvert fald 5 år
super, super godt at høre - vi drøner derud på Fredag, det er første gang drengene skal derud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvem? skriver: super, super godt at høre - vi drøner derud på Fredag, det er første gang drengene skal derud
Ved ikke om de er for små, men der er et ret godt trylleshow klokken 12-14-16 på scenen i cowboybyen, vi så det to gange i dag, hi hi
Hvem? skriver: Fedt, fedt, fedt - mange tak - vi tager derud på fredag
Fedt, fedt, fedt - mange tak - vi tager derud på fredag
LouiseVous skriver: Fedt fedt... Vi tager vidst derud i weekenden..:-) Men I må have super hyggetur, og så krydser jeg for tørvejr til Jer
Fedt fedt... Vi tager vidst derud i weekenden..:-) Men I må have super hyggetur, og så krydser jeg for tørvejr til Jer
1000 tak og i mange gange li måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128