Djurs Sommerland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Hvem?

Hmm, drengene og jeg overvejer at ta i Djurs her i efterårsferien, men kom til at tænke på, altså drengene er 2,5 og den yngste blir 2 her i December - MEN er han for "lille" til Djurs?

Det er mange år siden jeg sidst har været derude og kan simpelthen ikke huske om der er noget for ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

hannetheis

Hvem? skriver:

Hmm, drengene og jeg overvejer at ta i Djurs her i efterårsferien, men kom til at tænke på, altså drengene er 2,5 og den yngste blir 2 her i December - MEN er han for "lille" til Djurs?

Det er mange år siden jeg sidst har været derude og kan simpelthen ikke huske om der er noget for ham?

Tak afsted. Der er masser af ting de kan prøve. Vores den yngste er 18 mdr og har prøvet flere ting. Allerede. Vil dog anbefale at i er 2 voksne afsted da der ved flere ting skal være 1 voksen pr barn.
Vi har de sidste 2 år haft sæconkort og vores den ældste på 4 år elsker det.
Og så har de en super legeplads.

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

hannetheis skriver:

Tak afsted. Der er masser af ting de kan prøve. Vores den yngste er 18 mdr og har prøvet flere ting. Allerede. Vil dog anbefale at i er 2 voksne afsted da der ved flere ting skal være 1 voksen pr barn.
Vi har de sidste 2 år haft sæconkort og vores den ældste på 4 år elsker det.
Og så har de en super legeplads.

Super, kan simpelthen ik huske hvordan det er derude - vi er en lille flok veninder med og uden børn, der tager derud, så der er en der kan være "hjælpe-mor" til en af mine drenge

Tak for hjælpen

Anmeld

16. oktober 2012

Henriette Aaby

Jeg vil også tage af sted, vores den store kunnet prøve ting siden hun var 1½, og ellers er parken jo fuld af sjove legepladser.

Jeg elsker Djurs sommerland

Go'fornøjelse

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

Henriette Aaby skriver:

Jeg vil også tage af sted, vores den store kunnet prøve ting siden hun var 1½, og ellers er parken jo fuld af sjove legepladser.

Jeg elsker Djurs sommerland

Go'fornøjelse

Fantastisk, vi tager afsted - 1000 tak

Anmeld

16. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Nej på ingen måde.. De har fantastisk alder til Djurs, kom bare afsted !!
Du skal bare huske at det ikk er en tur hvor de vilde forlystelser skal prøves, men blot hvor der hygges helt ned i børnehøjde.
Vi har været i Djurs siden sommeren'10 = Astrid 1 år..
-satser på sidste tur i år, her i ferien:-):-)

Super go' tur til Jer:-) Og go' ferie....

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

LouiseVous skriver:

Nej på ingen måde.. De har fantastisk alder til Djurs, kom bare afsted !!
Du skal bare huske at det ikk er en tur hvor de vilde forlystelser skal prøves, men blot hvor der hygges helt ned i børnehøjde.
Vi har været i Djurs siden sommeren'10 = Astrid 1 år..
-satser på sidste tur i år, her i ferien:-):-)

Super go' tur til Jer:-) Og go' ferie....

Jeps, regnede med vi skulle tilbringe dagen i Miniputland, eller hvad det nu er de kalder det

Anmeld

16. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hvem? skriver:

Jeps, regnede med vi skulle tilbringe dagen i Miniputland, eller hvad det nu er de kalder det

Det og så i boldland er et KÆMPE hit herhjemme... Jeg har valgt at have sæsonkort (ikk køb det nu ) men simpelthen for bare at kan 'tillade' sig at køre derud for at være i boldene en hel dag...

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

LouiseVous skriver:

Det og så i boldland er et KÆMPE hit herhjemme... Jeg har valgt at have sæsonkort (ikk køb det nu ) men simpelthen for bare at kan 'tillade' sig at køre derud for at være i boldene en hel dag...

Fedt, fedt, fedt - mange tak - vi tager derud på fredag

Anmeld

16. oktober 2012

Dot D

Vi har været derude i dag.... Dejlig dag som altid i Djurs

Vores unger har været med fra de var helt små, og jeg synes snildt, de kan få tiden til at gå, bare der er voksne nok, så er der noget for alle aldre

Nu er vores 4 og 7 år og vi har haft sæsonkort de sidste i hvert fald 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.