CL finale... Gaaab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er HELDIGVIS i den situation, at jeg ikke aner, hvilke kanal lortet kommer på. Jeg har ingen mand hjemme, hvis jeg havde ville han heller ikke se fodbold og i øvrigt har jeg været til forældre møde, så jeg er lige kommet hjem

Så når jeg om lidt får tid til at smide mig, vil jeg se aftenens afsnit af DH på sputnik!! weeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

FruPudderkvast

LauraLW skriver:

åha, det ved jeg ikke :-)

Vi ser lige nu en dokumentar om englands unge mødre... lige nu er der en 14 årig nybagt mor der holder fødselsdag... skræmmende! hun begyndte at hyle fordi gæsterne også havde gaver med til babyen og ikke kUN til hende... for helvede altså - børn der får børn.

Ja, det sidder jeg også og ser nu.

Så du hvordan barnet lå i hendes arme da hun sad og læste?  Hovedet hang bare.. Skrækkeligt!!

Men hende med tvillingerne virker som om hun klarer det meget godt..

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

Saped90 skriver:

Ja, det sidder jeg også og ser nu.

Så du hvordan barnet lå i hendes arme da hun sad og læste?  Hovedet hang bare.. Skrækkeligt!!

Men hende med tvillingerne virker som om hun klarer det meget godt..

ja, det gippede også i mig. - hun er tydeligvis langt fra "mor" til det barn. hun gider det jo ikke... da hun rendte i skole med skoleuniform og slikkepind så tænkte jeg jesus kristus, der er noget galt med det billede. Men jo hende med tvillingerne virkede super fornuftig... og dem med de to handikappede børn + 1 ny på vej.

Anmeld

27. maj 2009

FruPudderkvast

LauraLW skriver:

ja, det gippede også i mig. - hun er tydeligvis langt fra "mor" til det barn. hun gider det jo ikke... da hun rendte i skole med skoleuniform og slikkepind så tænkte jeg jesus kristus, der er noget galt med det billede. Men jo hende med tvillingerne virkede super fornuftig... og dem med de to handikappede børn + 1 ny på vej.

Normalt er jeg ikke for aborter, men i den situation skulle det at få et barn slet ikke have været en mulighed for hende. Det er SÅ synd for det barn!

Havde de 2 handicappede børn? Så kun den ene med downs syndrom - og så blev jeg nødt til at slå over på Paradise Hotel

Men gad vide om de egentlig ikke udfører nakkefoldsscanninger i England? Hmm.. Siden de først opdagede det da barnet var født..

Anmeld

28. maj 2009

Leneur

Ja jeg så CL til den store guldmedalje for jeg vil nemlig gerne se fodbold og til næste år tror jeg også jeg skal satse lidt penge, for havde hele tiden tippet Barca som vinder og at der blev scoret i hver halvleg. Har min far og lillebror som vidner.

Anmeld

28. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977

Øv.. Andre der er "tvangsindlagt" til fodbold i aften..? Gaab...

Vi har godt nok 2 fjernsyn, men kun et antennestik..
Så jeg er tvunget til fodbold i aften, gudskelov for nogle af de lækre stænger der befinder sig på sådan en bane..

Knus Mette

Nope Har en mand, der hader forbold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.