CL finale... Gaaab..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

ekzunz

Hygger mig med "The Wedding Planner" pt - indtil der kommer PH....

For ca. 14 dage siden fik vi trukket kabler og ledninger til alle værelser, så nu kan alle ungerne se tv-programmer på værelserne. Så for aller første gang i umindelige tider skal jeg ikke glo CL - og jeg nyder det!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Pia skriver:

Jeg ser det absolut ikke.. Men det er paradise hotel

Nå okay, tak.
Har jeg så (tydeligvis) aldrig set

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

Nix... VI ser lige nu de unge mødre.... ved ikke om manden har "glemt" at der er fodbold, eller om han bare er ligeglad....

Anmeld

27. maj 2009

MetteT

Jeg var ellers ved at brokke mig da han sagde han sku se det, men han nævnte desværre lige at han altid ser håndbold med mig, og det er vist sat ned til et minimum, det han ser af fodbold i de 5 år vi har været sammen... Jeg har vist mere eller mindre sat mig på magten af den fjernbetjening..

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Nope manden er heldigvis ligeglad med det så han sidder bare og zapper og jeg sider og opdater vores hjemme side ind til PH kommer.

Anmeld

27. maj 2009

Stumpen

MetteT skriver:

Jeg var ellers ved at brokke mig da han sagde han sku se det, men han nævnte desværre lige at han altid ser håndbold med mig, og det er vist sat ned til et minimum, det han ser af fodbold i de 5 år vi har været sammen... Jeg har vist mere eller mindre sat mig på magten af den fjernbetjening..

Er det ikke også sådan det skal være??

Anmeld

27. maj 2009

MetteT

Stumpen skriver:

Er det ikke også sådan det skal være??

I hvert fald hvis jeg har forstået det korrekt...  

Anmeld

27. maj 2009

cille22

Yes yes der er bold i tvét....

Men jeg stener desperat houswife på nettet, de er super gode de helt nye afsnit....

Hilsen cecilie som nu er igang med afsnit 17...

Anmeld

27. maj 2009

FruPudderkvast

LauraLW skriver:

Nix... VI ser lige nu de unge mødre.... ved ikke om manden har "glemt" at der er fodbold, eller om han bare er ligeglad....

ØV ØV ØV - hvorfor har jeg nu 2 dage i træk glemt De Unge Mødre?!

Anmeld

27. maj 2009

LauraLW

Saped90 skriver:

ØV ØV ØV - hvorfor har jeg nu 2 dage i træk glemt De Unge Mødre?!

åha, det ved jeg ikke :-)

Vi ser lige nu en dokumentar om englands unge mødre... lige nu er der en 14 årig nybagt mor der holder fødselsdag... skræmmende! hun begyndte at hyle fordi gæsterne også havde gaver med til babyen og ikke kUN til hende... for helvede altså - børn der får børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.