Anonym skriver:
Tak for jeres svar og stemmer 
Grunden til jeg spørger, er fordi vi lige er startet i behandling, og jeg har det 110 % ligesom **Ønskebabyen - at det er noget vi gør sammen, men han er af en lidt anden mening, og mener at han ikke skal eller har behov for at komme med hver gang.
Den mening er jeg dog lidt utilfreds med, idét vi skal køre 1,5 time hver vej til klinikken (det kan godt være hårdt for mig, når jeg altid arbejder 12 dage i træk også kun har to dage fri.) Og han går bare arbejdsløs - og ja, så kunne det da være rart om han viste lidt interesse også 
Det lyder da godt nok som om du står med det hele selv

ØV!
Synes du skal tage en snak med ham, og fortælle hvordan du har det. Det er jo noget man er to om, om man er i behandling eller ej.
Nu ved jeg ikke hvilken behandling I skal igennem, men det er jo ikke alle behandlingerne der er lige lette at komme igennem, og så ville det jo være rart at have en at støtte sig til.
Jeg synes da heller ikke altid det er lige sjovt at kæresten sidder ved siden af når jeg skal scannes indvendigt, men alligevel er det utrolig rart og trygt at han er der.
Håber din kæreste får øjnene lidt op, og tager med dig!
Anmeld