Tager din mand med til scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager din mand med til scanning?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.322 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tager din mand med på fertilitetsklinikken?

Og gør han det selvom det kun er dig der skal scannes eller have intro til hormoner mm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Nessie

Han har hver gang været med til opstarten.
De almindelige skanninger, hvor de bare har skullet se hvor hurtigt æggene vokser har han sjældent værte med til, men det er da sket.

Alle de "vigtige" ting har han været med til

Anmeld

16. oktober 2012

Miss BananaHammock

Da vi var i behandling tog manden med til den første opstarts scanning - hvis han kunne. Ellers tog han kun med til samtaler i forbindelse med ændringer af behandling osv. og til ÆU og ÆO.

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Jeg har været heldig, at min kæreste kunne komme med alle gange! Han arbejde på det tidspunkt næsten ved siden af Skejby, og vi ville begge to gerne, at vi begge hørte hvad der blev sagt, men vi var også "kun" igennem to forsøg, måske det havde været anderledes hvis vi først havde været igennem inseminering, hvor jeg på nogle veninder kan forstå, at de har været til nogle flere skanninger end mig

Anmeld

16. oktober 2012

AJbaby

Jeg har desværre ikke kunnet få manden med endnu, men vi er også først lige startet op med hormonbehandling, da jeg ikke har ægløsning - vi skulle egentlig have haft svar på sædprøve i fredags, men lægen kan åbenbart ikke finde ud af at give besked, selvom de har fået svaret, men han skal med næste gang, hvis det ikke lykkedes på øko-måden 

Anmeld

16. oktober 2012

Viventerjer

Anonym skriver:

Og gør han det selvom det kun er dig der skal scannes eller have intro til hormoner mm?

Min kæreste er selvstændig og ligger ude store perioder af gangen, så han har desværre ikke mulighed for at deltage så tit.. Men han er godt nok øv over det, og deltager også ALTID når han har chancen

Anmeld

16. oktober 2012

**Ønskebabyen

Min kæreste har været med hver gang og tager med hvergang til alt det fremtidige. Også selvom det "bare" er en skanning for at se hvor store mine æg er blevet.

Det er noget vi gør 100% sammen og han vil gerne selv med til det hele. Det er ikke altid han helt forstår det vi får at vide, men så forklarer jeg ham det bare når vi er færdige vi synes begge to det er vigtigt at han er med til det hele, så jeg ikke kan komme til at føle jeg står med det selv på noget tidspunkt.

Anmeld

16. oktober 2012

modesty

Min mand var med til hver en scanning alle de fire forsøg det tog os at blive gravid.

Anmeld

16. oktober 2012

Faith

Da vi i sin tid var i behandling var han med hver gang.

Anmeld

16. oktober 2012

metski83

Jeg har krydset af ved hver gang. 

For de få gange han ikke har været med, har ikke været pga. tid, men fordi jeg ikke syntes det var nødvendigt.

De gange det er nødvendigt er han med, og ved samtaler. 

Onsdag i næste uge skal jeg scannes for at se hvor store æggene er, der er der ingen grund til at han tager med. Men når jeg så skal insimeneres skal han selvfølgelig med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.