Vil du have en kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Du har ikke fundet nogen som er interesseret i katten ? 

nej, desværre...
Det ender desværre nok med at vi må på et internat med ham...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

nej, desværre...
Det ender desværre nok med at vi må på et internat med ham...

Okey... Mon ikke de finder et godt hjem til ham alligevel ? 

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Okey... Mon ikke de finder et godt hjem til ham alligevel ? 

jo,medmindre de ikke kan afsætte ham (hvilket typisk er et problem med sorte katte)... så bliver han aflivet

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jo,medmindre de ikke kan afsætte ham (hvilket typisk er et problem med sorte katte)... så bliver han aflivet

Øv... Hvorfor aflives... Kan da slet ikke forstå det, der er da ikke nogen fejl ved at være sort kat...

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Øv... Hvorfor aflives... Kan da slet ikke forstå det, der er da ikke nogen fejl ved at være sort kat...

det er fordi der bliver født rigtig mange sorte katte, så de er svære at komme af med - røde katte er dem der hurtigst bliver afsat.. desuden er der det problem at han ikke er lille killing - de fleste vil enten have en lille killing eller en voksen kat - han er midt imellem...
og hvis de så ikke kan afsætte en misser afliver de dem så der er plads til en ny

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det er fordi der bliver født rigtig mange sorte katte, så de er svære at komme af med - røde katte er dem der hurtigst bliver afsat.. desuden er der det problem at han ikke er lille killing - de fleste vil enten have en lille killing eller en voksen kat - han er midt imellem...
og hvis de så ikke kan afsætte en misser afliver de dem så der er plads til en ny

>Stakkels katte synes jeg...

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

>Stakkels katte synes jeg...

jah..men på den anden side kan jeg godt forstå dem, for det er begrænset hvad de har af penge, og hvis der ikke er nogen der vil have den
så er det måske bedre for den at komme et andet sted hen end at sidde i et bur resten af sit liv og blive valgt fra

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

jah..men på den anden side kan jeg godt forstå dem, for det er begrænset hvad de har af penge, og hvis der ikke er nogen der vil have den
så er det måske bedre for den at komme et andet sted hen end at sidde i et bur resten af sit liv og blive valgt fra

Det er selvfølgelig rigtigt...

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt...

men nej..kan ikke klare tanken om at sådan en dejlig kat skal aflives fordi han er sort .. måske kan han ryge ind under rød-kategorien med den skiftende pels farve...for han bliver jo faktisk gyldenrød når lyset falder på en bestemt måde..man kan ane det på billederne

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

men nej..kan ikke klare tanken om at sådan en dejlig kat skal aflives fordi han er sort .. måske kan han ryge ind under rød-kategorien med den skiftende pels farve...for han bliver jo faktisk gyldenrød når lyset falder på en bestemt måde..man kan ane det på billederne

Ja det kan jeg da godt se, nu du siger det... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.