Vil du have en kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej de damer
Jeg har fået besøg af en RIGTIG sød sort hanmisser, som er meget sulten og trænger til et kærligt hjem... Vi har givet ham mad udenfor de sidste 2 dage, og nu er han flyttet ind i vores skur
Vi kan desværre ikke selv beholde ham, da vi har rigelig katte i forvejen.. Der er mange vildkatte hvor vi bor, og der er ingen tvivl om at han er en af dem.. Han er meget kælen (han har snakket med alle børnene oppe på Danparcs inden han kom herned, så han er tam), og smuk farve - fra én vinkel er han helt sort og når lyset så skinner på ham får han en flot gylden rød farve!
Jeg tror han er omkring et år gammel, måske lidt mindre, men det er svært at sige, for han er naturligvis lille når han ikke har fået den rigtige næring
Giv lyd fra Jer hvis I er interesserede..
Knus Caroline
p.s. han er ikke kastreret,men pæn selvom han er tynd.. en VIRKELIG dejlig kat, som allerede bor i vores hjerter efter 2 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Moderator

slet ingen der vil passe på en dejlig lille misser? Jeg har lige været ude i skuret og tale med ham - han vil gerne hjem til én af jer!

Anmeld

27. maj 2009

Nadi

Åhh han lyder hyggelig
Jeg tog ham på stedet hvis ikke der var så lang tid til at vi flytter. Håber du finder et kærligt hjem til den lille mis

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Nadi skriver:

Åhh han lyder hyggelig
Jeg tog ham på stedet hvis ikke der var så lang tid til at vi flytter. Håber du finder et kærligt hjem til den lille mis

tak skal du have!
Jeg håber også at jeg finder et godt sted til ham..

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

op op op

Anmeld

27. maj 2009

Nadi

Bliver lidt nysgerrig. Hvor gammel er han ca?
Altså er han killing, stor killing, voksen eller gammel kat??

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Nadi skriver:

Bliver lidt nysgerrig. Hvor gammel er han ca?
Altså er han killing, stor killing, voksen eller gammel kat??

tror han er knapt et år.. så en stor killing
Den mindste af vores egne er fra sidste sommer og de er ca. lige store og leger sammen ude i haven

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Billede?
Er den kommet hjem til jer af sig selv ?

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Billede?
Er den kommet hjem til jer af sig selv ?

skal nok lige få taget et billede af ham!
Ja, vi får ofte katte påbesøg som mener de skal bo hos os... vi plejer at pleje deres skader, hvis de har nogen, og så finde nye hjem til dem eller afleverer dem på et internat i Brande... Jeg ville rigtig gerne beholde ham selv, men vi har hverken mulighed (det er synd for de to store, hvis der kommer endnu en killing nu) eller råd til én mere

Anmeld

28. maj 2009

Moderator

blev altså ikke nogle voldsomt gode billeder, for han vil ikke sidde stille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.