Update - tandlæge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Fru.Mäes <3

Jah, jeg fik ringet til tandlægen og kom afsted..

Jeg havde ondt i højre side af munden, men kunne ikke helt finde ud af om det var for oven eller for neden..

Jeg bliver tjekket og får taget røntgen - der er INTET!!

Hmmmm - hvad er det SÅ?!

Jeg skærer åbenbart meget tænder om natten, så det er derfor jeg har ondt i mine tænder.. Så nu er det på tale at jeg skal have sådan en skinne, som jeg skal sove med..

Er der nogen af jer KVINDER eller MÆND som har sådan en, som kan give mig et præg om.. Hvad sådan en fætter koster?!

Krams Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg havde ondt i højre side af munden, men kunne ikke helt finde ud af om det var for oven eller for neden..

Hmmmm - hvad er det SÅ?!

Jeg skærer åbenbart meget tænder om natten, så det er derfor jeg har ondt i mine tænder.. Så nu er det på tale at jeg skal have sådan en skinne, som jeg skal sove med..

Er der nogen af jer KVINDER eller MÆND som har sådan en, som kan give mig et præg om.. Hvad sådan en fætter koster?!

Krams Rikke 

Puha godt det ikke var et hul i det mindste..

Har ingen erfaring, desværre.. 

Anmeld

16. oktober 2012

B&J

det var da godt der ingen ting var.. men ja man kan få virkelig ondt i sine tænder hvis man bider for hårdt sammen når man sover det gør jeg ind imellem også har jeg ondt i et par dage... min kæreste skære tænder men han vil ikke have en skinde.....

men håber du finder ud af prisen

Anmeld

16. oktober 2012

livhemdrup

Jeg gav 4500 kr for min i sin tid men det er nogen år siden nu men den hjalp meget

Anmeld

16. oktober 2012

Julemusen

Det er skide dyrt at få en ved tandlægen. Jeg gik i en sports butik og købte en bideskinne til ishockey :-) kostede 100 kr og den fungere rigtig godt. Efter en måned var jeg stoppet med at skære tænder om natten. Men er ikke alle der stopper desværre. Bruger den stadig hvis jeg er lidt stresset for er der jeg skærer tænder on natten.

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

Fru.Mäes <3 skriver:

Hmmmm - hvad er det SÅ?!

Krams Rikke 

uha sådan en skinne kan desværre koste ret meget - jeg havde en, den kostede vidst 4.000

Anmeld

16. oktober 2012

pastry26

mellem 3000-4000 hvis det er en fast skinne. Hvis skinnen er blød omkring en 500-1000 kr. Det kommer an på om den skal tilpasses dine tænder, hvor meget du skærer tænder osv.

Anmeld

16. oktober 2012

Fru.Mäes <3

BabyWish2012 <3 skriver:

Puha godt det ikke var et hul i det mindste..

Har ingen erfaring, desværre.. 

Jeg har aldrig haft et hul - så var jo ved at skide en snemand inde i tandlæge stolen! For hvis de nu ville bore i MIG!!

Men heldigvis ikke 

Anmeld

16. oktober 2012

Fru.Mäes <3

B&J skriver:

det var da godt der ingen ting var.. men ja man kan få virkelig ondt i sine tænder hvis man bider for hårdt sammen når man sover det gør jeg ind imellem også har jeg ondt i et par dage... min kæreste skære tænder men han vil ikke have en skinde.....

men håber du finder ud af prisen

Jeg skælder min mand ud for at skære tænder om natten - også ironisk nok!! Gør jeg det sku osse selv 

Anmeld

16. oktober 2012

Fru.Mäes <3

livhemdrup skriver:

Jeg gav 4500 kr for min i sin tid men det er nogen år siden nu men den hjalp meget

HOLY SHIT!!! Men havde nok på fornemmelsen at den kostede så meget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.