Hvornår skifter i til flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

FruHolm <3

Nina1988 skriver:

Jaaa hvornår gør i det?

min datter på 1 år bruger pt termotøj da vi cykler frem og tilbage til vuggestue...
Nu kan jeg ikke finde ud af om det er smartest for os at købe en vinterjakke som hun kan bruge med termobukser, eller om vi bare skal skifte direkte over til flyverdragt, når det bliver lidt koldere?

God dag til jer alle der ude

Oscar har flyverdragt på om morgenen, og alt efter vejret regntøj eller flyverdragt i dagplejen og udover det bruger han vinter jakke, og han bruger hue og handsker nu også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Mor til L&S

Jeg sys slet ikk at det er koldt nok til flyverdragt... Her bruger vi termobukser og vinterjakke med en tynd elefanthue

Anmeld

16. oktober 2012

FruHolm <3

Det kommer nok også an på hvor man bor hvordan vejret er, for her hvor vi bor har der den sidste uge været frost om natten og 2-5 grader om morgenen

Anmeld

16. oktober 2012

Moar2011

Nina1988 skriver:

Okay så i bruger ikke en decideret vinter jakke?

Er bare i tvivl om termojakken er varm nok, helt til det bliver flyverdragt tid

De har ikk sagt at de mangler den -men tilgengæld spurgte de om vinterstøvler

Anmeld

16. oktober 2012

Janni.

Vi har overhovedet ikke overvejet at putte Silas i flyverdragt endnu. Det er for vamt, han vil dø af varme i den nu. 

Anmeld

16. oktober 2012

IT-nørd

Nina1988 skriver:

Jaaa hvornår gør i det?

min datter på 1 år bruger pt termotøj da vi cykler frem og tilbage til vuggestue...
Nu kan jeg ikke finde ud af om det er smartest for os at købe en vinterjakke som hun kan bruge med termobukser, eller om vi bare skal skifte direkte over til flyverdragt, når det bliver lidt koldere?

God dag til jer alle der ude

Freya voksede ud af sit termotøj og jeg købte en softshell dragt fra Name It i stedet for. Den bruger hun nu med en fleece trøje under og det fungerer perfekt.

Vi har en Ver de Terre flyverdragt og den er alt for varm til nu.

Når vi går i DP om morgenen har hun sin vinterjakke på. Der går mindst 14 dage -3 uger endnu før flyverdragten kommer frem.

Anmeld

17. oktober 2012

Glad Giraf

Tak for alle svarene...

Vi har besluttet at købr en flyverdragt, også se om vi kan finde en brugt vinterjakke, da det nok ikke er sååå længe hun skal bruge den

Anmeld

17. oktober 2012

merle2010

min datter på 2 år går i vinterjakke og regnbukser når hun er ude og lege... og så bruger hun bare almindelige gummistøvler...

vi har købt vinterstøvler og flyverdragt, men det er altså for varmt endnu.. hvad så når det bliver - 10 grader

hun bruger en tynd elefanthue når det blæser meget...

min søn på 4 mdr bruger bare vinterjakke og tynd uld hue og sutsko...

og en tynd fleecedragt når han sover ude...

det er jo ikke mega koldt endnu...

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

Mor til L&S skriver:

Jeg sys slet ikk at det er koldt nok til flyverdragt... Her bruger vi termobukser og vinterjakke med en tynd elefanthue

Det samme her  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.