Hvornår skifter i til flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Glad Giraf

Jaaa hvornår gør i det?

min datter på 1 år bruger pt termotøj da vi cykler frem og tilbage til vuggestue...
Nu kan jeg ikke finde ud af om det er smartest for os at købe en vinterjakke som hun kan bruge med termobukser, eller om vi bare skal skifte direkte over til flyverdragt, når det bliver lidt koldere?

God dag til jer alle der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Den lykkelige

Dagplejen har lige fået den med idag.. men vi bruger stadig bare vinterjakke og termobukser..

Anmeld

16. oktober 2012

Glad Giraf

Den lykkelige skriver:

Dagplejen har lige fået den med idag.. men vi bruger stadig bare vinterjakke og termobukser..

Okay, synes det er så svært... For kan ikke finde ud af om jeg synes det er "koldt nok" til flyverdragt...

Hmmm jeg må se hvad jeg kan finde af gode ting i diverse butikker

Anmeld

16. oktober 2012

Den lykkelige

Nina1988 skriver:

Okay, synes det er så svært... For kan ikke finde ud af om jeg synes det er "koldt nok" til flyverdragt...

Hmmm jeg må se hvad jeg kan finde af gode ting i diverse butikker

Jeg synes ikke det er koldt nok!
Ville selv dø af varme i en flyverdragt.. til når jeg ikke ved hvad/hvor meget tøj jeg skal give hende på så prøver jeg at se hvad jeg selv har på.. Og kommer jo også an på om de sidder stille i en klapvogn eller er ude og lege og bliver varme osv.. ja jeg synes altid det svært..

Anmeld

16. oktober 2012

Glad Giraf

Den lykkelige skriver:

Jeg synes ikke det er koldt nok!
Ville selv dø af varme i en flyverdragt.. til når jeg ikke ved hvad/hvor meget tøj jeg skal give hende på så prøver jeg at se hvad jeg selv har på.. Og kommer jo også an på om de sidder stille i en klapvogn eller er ude og lege og bliver varme osv.. ja jeg synes altid det svært..

Tror vi køber vinterjakke til nu, også må vi gemme flyverdragten til det bliver en anelse koldere

Anmeld

16. oktober 2012

Moar2011

Nina1988 skriver:

Jaaa hvornår gør i det?

min datter på 1 år bruger pt termotøj da vi cykler frem og tilbage til vuggestue...
Nu kan jeg ikke finde ud af om det er smartest for os at købe en vinterjakke som hun kan bruge med termobukser, eller om vi bare skal skifte direkte over til flyverdragt, når det bliver lidt koldere?

God dag til jer alle der ude

Storm har haft flyverdragt på ud i vuggestuen - jeg har hængt både termotøj - flyverdragt - regntøj og fleccejakke

Anmeld

16. oktober 2012

Fru.Mäes <3

Vores dagplejemor vil have flyverdragten her efter, efterårsferien 

Anmeld

16. oktober 2012

Glad Giraf

Storms-Mor skriver:

Storm har haft flyverdragt på ud i vuggestuen - jeg har hængt både termotøj - flyverdragt - regntøj og fleccejakke

Okay så i bruger ikke en decideret vinter jakke?

Er bare i tvivl om termojakken er varm nok, helt til det bliver flyverdragt tid

Anmeld

16. oktober 2012

Glad Giraf

Fru.Mäes <3 skriver:

Vores dagplejemor vil have flyverdragten her efter, efterårsferien 

Okay, meget rart at hun selv siger det egentligt...

Tror jeg må spørge vuggestuen hvad de vil have ned

(man kan virkeligt høre jeg selv har arbejdet med små unger hva? hehe )

Anmeld

16. oktober 2012

Tvillingemor80

Jeg tror der går minimum 1 mdr endnu før vi bruger flyverdragter.. lige nu bruger vi termotøj eller uld trøje eller uldtrøje og dynevest. Når vi cykler for de vinter jakker på - fordi jeg tænker de sidder stille mit i vinden,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.