En lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Hvor er det dejligt og høre at i er blevet friske på at, påbegynde projekt baby .. Jeg krydser også alt hvad jeg kan for både jer, mig selv og alle andre der går med ønsket om en lille bæbz

Vi har såmænd bare holdt en lille pause, har prøvet i 2 år nu, med fryseæg, en øko, og 2 ICSI forsøg.
Så det skal bare lykkes denne gang, det er sidste chance

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Tusind tak, føler lidt at det er sidste chance, så det SKAL bare lykkes

Det SKAL lykkedes jeg håber sådan at l tager samme måde som sidst og nupper den i tredje forsøg

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

Dejligt i er klar igen. KOM SÅ BLYP!!! Det skal være nu

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Det SKAL lykkedes jeg håber sådan at l tager samme måde som sidst og nupper den i tredje forsøg

Forløbene er meget ens, så det lykkes selvfølgelig

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

Dejligt i er klar igen. KOM SÅ BLYP!!! Det skal være nu

Præcis, det SKAL være nu

Anmeld

16. oktober 2012

Kofoed.

Nessie skriver:

Præcis, det SKAL være nu

Hep Hep Hep Så må vi bare vente på mens i første omgang (ja VI, jeg vil så gerne, at Daniel bliver storebror og du bliver mor til endnu et vidunderlig barn)

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Forløbene er meget ens, så det lykkes selvfølgelig

Det er nemlig lige præcis det det gør! Godt du tror på det, jeg er af den overbevisning at tro kan flytte bjerge indtil andet er bevist men ved godt, at man tror på det hver gang, men alligevel

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

Hep Hep Hep Så må vi bare vente på mens i første omgang (ja VI, jeg vil så gerne, at Daniel bliver storebror og du bliver mor til endnu et vidunderlig barn)

Hvor er du sød

Tak, det ville være skønt med sådan en lille en mere

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Det er nemlig lige præcis det det gør! Godt du tror på det, jeg er af den overbevisning at tro kan flytte bjerge indtil andet er bevist men ved godt, at man tror på det hver gang, men alligevel

Man skal i hvert fald ikke bruge alle de penge og kræfter på det, hvis man alligevel ikke tror på det

Og så har jeg jo bevist flere gange at jeg sagtens kan blive gravid. Det er bare liiiiige den sidste detalje med at de skal blive derinde der mangler

Anmeld

16. oktober 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Man skal i hvert fald ikke bruge alle de penge og kræfter på det, hvis man alligevel ikke tror på det

Og så har jeg jo bevist flere gange at jeg sagtens kan blive gravid. Det er bare liiiiige den sidste detalje med at de skal blive derinde der mangler

Nej det er rigtigt! Det er jo ikke ligefrem billigt

Du kan sagtens og denne gang lykkedes det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.