Jeg har ikke været så meget på, på det sidste.
Først på grund af meget lidt overskud, og aller senest pga. travlhed 
Vi fik jo bygget om hjemme i sommers, og manden fik stress midt i det hele, så det hele tog noget længere tid end beregnet.
Nu er vi dog færdige med stuen og det ene værelse, og i Daniels værelse skal der bare lægges gulv på, så er vi helt færdige i stueetagen
Mangler bare lige at hænge lidt billeder op.
Daniel blev 3 år i tirsdags, og vi havde stor børnefødselsdag hjemme i lørdags. De andre år holdt vi det ude, fordi vi ikke havde plads i vores lille stue, men i år var der plads til alle, og det var skønt ikke at skulle slæbe alt med ud af huset 
Nå, men vi er faktisk kommet så langt at vi begge har det bedre og har mere overskud, så jeg har ringet på klinikken og "advaret" dem om at vi melder os til ved næste mens.
Da vi har taget en masse vitaminer, og selvfølgelig gør hvad vi kan for at prøve at lave en øko, har de lagt en plan B for os på klinikken 
Det bliver samme forløb som jeg "plejer", med Pergoveris, men kan dog være at nedreguleringen bliver med injektioner i stedet for næsespray.
Skal det gå som ved Daniels forløb, så er det denne gang jeg bliver gravid med et barn der bliver derinde hele graviditeten 

Jeg ønsker os alle held og lykke med vores "projekter" 
Anmeld