Spørgsmål til dig som har født...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

onlyme

Freyasmor skriver:

Hvornår stopper blødningen/Menustration efter fødsel ? 

Er det normalt med regelmæssig mens efter fødsel så, eller skal kroppen lige finde selv selv igen først ? 

Sidst men ikke mindst, hvilken prævention fortrækker/kan du anbefale efter 8 ugers undersøgelse? Og Hvorfor?? 

jeg blødte 1 mdr denne gang men sidste år efter min søns fødsel blødte jeg kun 1 uge ca

Og min mens har været reglmæssigt begge gange.

Og jeg bruger spiral. Gør nas at få op men funger virelig optimalt. Kan ikke klare at .... med kondom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Deaktiveret profil

GitteC78 skriver:

Det var så lidt

Og stort tillykke med den lille pige

Tusind tak.. 

Anmeld

15. oktober 2012

Deaktiveret profil

onlyme skriver:

jeg blødte 1 mdr denne gang men sidste år efter min søns fødsel blødte jeg kun 1 uge ca

Og min mens har været reglmæssigt begge gange.

Og jeg bruger spiral. Gør nas at få op men funger virelig optimalt. Kan ikke klare at .... med kondom

Tusind tak for svar... :-) 

Nej kondom er nok ikke noget de fleste bryder sig om at bruge, deriblandt mig.. 

Anmeld

15. oktober 2012

onlyme

Freyasmor skriver:

Tusind tak for svar... :-) 

Nej kondom er nok ikke noget de fleste bryder sig om at bruge, deriblandt mig.. 

så lidt. Og tillykke med hende

Og nej det er meget forstågeligt.

Anmeld

15. oktober 2012

Thereseh

Freyasmor skriver:

Er det normalt med regelmæssig mens efter fødsel så, eller skal kroppen lige finde selv selv igen først ? 

Sidst men ikke mindst, hvilken prævention fortrækker/kan du anbefale efter 8 ugers undersøgelse? Og Hvorfor?? 

Jeg blødte 6-7 uger, dog ikke så kraftigt de sidste 4 uger, mest lidt "plet" agtigt. 

Vi gik over til kondom, og gør det stadig da jeg stadig ammer aften/morgen.

Min mens kom da min søn var 10 måneder gammel. 

Anmeld

15. oktober 2012

HeidiØ

Freyasmor skriver:

Tak for svar, til dig også.. :-) 

Ja okay, jeg har aldrig selv oplevet problemer med p piller, inden jeg blev gravid havde jeg haft dem i ca 6 år, hvor jeg de sidste 2 af årene måtte skifte til p piller uden for meget hormon i, da mine bryster blev ved med at vokse, hvilket jeg ikke ønskede. 

Åh for hulen, hehe, det kan jeg godt forstå. Jamen det kan da være der er for meget hormon i dem jeg tager. Sys sku det er en jungle!

Anmeld

15. oktober 2012

Deaktiveret profil

onlyme skriver:

så lidt. Og tillykke med hende

Og nej det er meget forstågeligt.

Tak skal du have  

Anmeld

15. oktober 2012

Deaktiveret profil

HeidiØ skriver:

Åh for hulen, hehe, det kan jeg godt forstå. Jamen det kan da være der er for meget hormon i dem jeg tager. Sys sku det er en jungle!

Ja det er sku ikke nemt..  

Anmeld

15. oktober 2012

Fenja09

Freyasmor skriver:

Jeg tror der gik 5 uger før jeg stoppede med at bløde efter fødslen. Min menstruation var regelmæssig derefter.

Da jeg var færdig med at amme startede jeg på minipiller og har nu ikke menstruation pga dem, hvilket jeg nyder

/Fenja

Anmeld

15. oktober 2012

onlyme

Fenja09 skriver:

Jeg tror der gik 5 uger før jeg stoppede med at bløde efter fødslen. Min menstruation var regelmæssig derefter.

Da jeg var færdig med at amme startede jeg på minipiller og har nu ikke menstruation pga dem, hvilket jeg nyder

/Fenja

Ingen mens lyder for godt til at være sandt. Hvad er det for noget ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.