Legoland her i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk. Himmelblå skriver:

SNYD!

Det begyndte at regne kl 17, men ellers har jeg bare rendt rundt uden jakke, og haft det varmt. Dejligt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Aabye

StineW79 skriver:

Har det været træls vejr ved jer i dag?

Ka man ik godt går rundet der inde med en 4 årie selvom det regner lidt, eller hva tænker du? Vh stine

Det er bare koldt og overskyet.. En smule regn.. Ville sagtens mene at du kan gå rundt med en 4 årig i Legoland på den her årstid, bare husk at pakke noget praktisk tøj

Anmeld

15. oktober 2012

Dinna88

På den her tid, i det her vejr, plejer der INGEN mennesker at være i forlystelsesparkerne  Jeg var en djurs en dag, hvor det småregnede. Vi gik til ALLE forlystelserne. Vi fik endda lov til at blive siddende flere ture osv. Kan kun anbefales

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

Frk. Himmelblå skriver:

Det ved jeg desværre ikke noget om, men bliver nødt til at spørge:

Har det været dejligt vejr i dag 

haha jeg tænkte også - dejligt vejr? HVOR

da ikke i københavn det helt sikkert

Anmeld

15. oktober 2012

ramona

Vi var i legoland i går og der var ikke så mange mennesker vi stod stort set ikke i kø ved nogle af tingene kun 1 ting men tænker mere at vi lige ramlede ind i en stor kø der da det var ved siden af scenen hvor vi lige havde set et scobidoo show.

vi voksne havde taget leggins/termotøj på under vores bukser og vinterjakke og et par vanter. Vores søn på 4 var i termobukser, vinterjakke, tynd hue og termostøvler og så havde vi regntøj m.m. med i taske.

Man kan sagtens få en god tur bare man husker at pakke sig godt ind så man ikke går og fryser for så er det ikke sjovt.

På deres hjemmeside kan du se sådan et barometer for hvor mange mennsker der er på de forskellige dage mener at kan huske at det var onsdag og torsdag der skulle være værst i denne uge, men tror nu stadig væk der vil være til at være der de dage,

God tur hvis i komme afsted

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Line - med Bobben skriver:

Det er bare koldt og overskyet.. En smule regn.. Ville sagtens mene at du kan gå rundt med en 4 årig i Legoland på den her årstid, bare husk at pakke noget praktisk tøj

Har alberte med i barnevognen også, så håber jo lidt at der ik er lange køer. Min mor ska med, så vi ka skiftes til at prøve ture med hende. 

Har pakket både regntøj og termotøj + en hue. 

Til alberte har jeg en dejlig tyk flees dragt, uld hue og har også bæresele med. Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Dinna88 skriver:

På den her tid, i det her vejr, plejer der INGEN mennesker at være i forlystelsesparkerne  Jeg var en djurs en dag, hvor det småregnede. Vi gik til ALLE forlystelserne. Vi fik endda lov til at blive siddende flere ture osv. Kan kun anbefales

Tror vi tager afsted med mindre det står ned i stænger. Thea har snakket om Legoland, de sidste 4 mdr. Vi var der mens jeg var høj gravid, og hun har bare spurt mange gange siden. Ku være lidt hyggeligt! Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

ramona skriver:

Vi var i legoland i går og der var ikke så mange mennesker vi stod stort set ikke i kø ved nogle af tingene kun 1 ting men tænker mere at vi lige ramlede ind i en stor kø der da det var ved siden af scenen hvor vi lige havde set et scobidoo show.

vi voksne havde taget leggins/termotøj på under vores bukser og vinterjakke og et par vanter. Vores søn på 4 var i termobukser, vinterjakke, tynd hue og termostøvler og så havde vi regntøj m.m. med i taske.

Man kan sagtens få en god tur bare man husker at pakke sig godt ind så man ikke går og fryser for så er det ikke sjovt.

På deres hjemmeside kan du se sådan et barometer for hvor mange mennsker der er på de forskellige dage mener at kan huske at det var onsdag og torsdag der skulle være værst i denne uge, men tror nu stadig væk der vil være til at være der de dage,

God tur hvis i komme afsted

Det lyder bare rigtig godt! Ja har også pakket termotøj og regntøj, så håber det går! Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

FrkZier skriver:

haha jeg tænkte også - dejligt vejr? HVOR

da ikke i københavn det helt sikkert

Kom til Midtjylland, nær Herning. Er sikker på det er meget bedre  Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

Kom til Midtjylland, nær Herning. Er sikker på det er meget bedre  Vh stine

jamen det da også den bedste grund til at flytte er det ik

vejret er godt i herning fordi min fætter har fødselsdag og bor i Herning

bare send lidt godt vejr herovre tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.