Legoland her i ferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg overvejer om vi ska i Legoland i morgen, men er ik helt sikre på hvordan det er med køer osv, nu det er ferie. 

Nogle af jer der har været afsted i det dejlige vejr i dag? Og hvordan var det til at komme til?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Det ved jeg desværre ikke noget om, men bliver nødt til at spørge:

Har det været dejligt vejr i dag 

Anmeld

15. oktober 2012

Mette.

StineW79 skriver:

Ja jeg overvejer om vi ska i Legoland i morgen, men er ik helt sikre på hvordan det er med køer osv, nu det er ferie. 

Nogle af jer der har været afsted i det dejlige vejr i dag? Og hvordan var det til at komme til?? Vh stine

Vi var der i lørdags. der var der nærmest ingen og vi kunne gå direkte til alle forlystelser.

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Frk. Himmelblå skriver:

Det ved jeg desværre ikke noget om, men bliver nødt til at spørge:

Har det været dejligt vejr i dag 

Ja vi har haft fantastisk vejr her i Herning i dag, så tænkte bare at der nok var mange så! Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Mette. skriver:

Vi var der i lørdags. der var der nærmest ingen og vi kunne gå direkte til alle forlystelser.

Årh det ku være fedt hvis det også er sådan i morgen! Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

Aabye

Der er nok ikke vildt mange mennesker.. Vejret er dårligt, og det er hammer koldt.. Så tror ikke du skal regne med de vilde køer derude.. Jeg bor i Billund.. Og man ser heller ikke vildt mange mennesker i gade billedet.. De holder sig vist inden døre..

Anmeld

15. oktober 2012

Noahmor

StineW79 skriver:

Du kan tjekke deres hjemmeside. Der har de et købarometer, det plejer at passe meget godt.

Anmeld

15. oktober 2012

Frk. Himmelblå

StineW79 skriver:

Ja vi har haft fantastisk vejr her i Herning i dag, så tænkte bare at der nok var mange så! Vh stine

SNYD!

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Line - med Bobben skriver:

Der er nok ikke vildt mange mennesker.. Vejret er dårligt, og det er hammer koldt.. Så tror ikke du skal regne med de vilde køer derude.. Jeg bor i Billund.. Og man ser heller ikke vildt mange mennesker i gade billedet.. De holder sig vist inden døre..

Har det været træls vejr ved jer i dag?

Ka man ik godt går rundet der inde med en 4 årie selvom det regner lidt, eller hva tænker du? Vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Noahmor skriver:

Du kan tjekke deres hjemmeside. Der har de et købarometer, det plejer at passe meget godt.

Smart det må jeg lige tjekke! Tænker bare at det jo er efterårsferie osv at det nok var mange mennesker. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.