Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg overvejer om vi ska i Legoland i morgen, men er ik helt sikre på hvordan det er med køer osv, nu det er ferie.
Nogle af jer der har været afsted i det dejlige vejr i dag? Og hvordan var det til at komme til?? Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ved jeg desværre ikke noget om, men bliver nødt til at spørge:
Har det været dejligt vejr i dag
StineW79 skriver: Ja jeg overvejer om vi ska i Legoland i morgen, men er ik helt sikre på hvordan det er med køer osv, nu det er ferie. Nogle af jer der har været afsted i det dejlige vejr i dag? Og hvordan var det til at komme til?? Vh stine
Vi var der i lørdags. der var der nærmest ingen og vi kunne gå direkte til alle forlystelser.
Frk. Himmelblå skriver: Det ved jeg desværre ikke noget om, men bliver nødt til at spørge: Har det været dejligt vejr i dag
Ja vi har haft fantastisk vejr her i Herning i dag, så tænkte bare at der nok var mange så! Vh stine
Mette. skriver: Vi var der i lørdags. der var der nærmest ingen og vi kunne gå direkte til alle forlystelser.
Årh det ku være fedt hvis det også er sådan i morgen! Vh stine
Der er nok ikke vildt mange mennesker.. Vejret er dårligt, og det er hammer koldt.. Så tror ikke du skal regne med de vilde køer derude.. Jeg bor i Billund.. Og man ser heller ikke vildt mange mennesker i gade billedet.. De holder sig vist inden døre..
Du kan tjekke deres hjemmeside. Der har de et købarometer, det plejer at passe meget godt.
StineW79 skriver: Ja vi har haft fantastisk vejr her i Herning i dag, så tænkte bare at der nok var mange så! Vh stine
SNYD!
Line - med Bobben skriver: Der er nok ikke vildt mange mennesker.. Vejret er dårligt, og det er hammer koldt.. Så tror ikke du skal regne med de vilde køer derude.. Jeg bor i Billund.. Og man ser heller ikke vildt mange mennesker i gade billedet.. De holder sig vist inden døre..
Har det været træls vejr ved jer i dag?
Ka man ik godt går rundet der inde med en 4 årie selvom det regner lidt, eller hva tænker du? Vh stine
Noahmor skriver: Du kan tjekke deres hjemmeside. Der har de et købarometer, det plejer at passe meget godt.
Smart det må jeg lige tjekke! Tænker bare at det jo er efterårsferie osv at det nok var mange mennesker. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128