uge 24:O) Hvor mange kg havde i taget på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

MorDk

Jeg havde taget omkring 8-9 kg. på i uge 24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

I uge 24 var jeg oppe på omkring 10 kg og er nok oppe på 12-15 kg nu - men det bekymre mig ikke. Det er ikke nu her jeg skal fokusere på figuren og vægten - jeg nyder bare at være gravid Men med mit job i fitnessbranchen så ved jeg også at de allesammen ryger igen.

Anmeld

15. oktober 2012

LMX

Jeg er lige gået ind i uge 25 idag og jeg har taget 3-4kg på

Anmeld

15. oktober 2012

LilleChelle

Jeg havde taget 3 kg. på. Men efter uge 25 kom det også bare hurtigt. 

Jeg har nu 39+0 tager 13 kg. på. 

Anmeld

15. oktober 2012

SKR

Jeg er i dag 25+4 og har taget 4-5 kg. på

Anmeld

15. oktober 2012

MilleRasmussen

JEg er "kun" uge 20 + men jeg vejer stadig 4 kg. mindre end inden jeg blev gravid 

Anmeld

15. oktober 2012

Rasmussen

Jeg er 26 + 0 og har taget 4,9 kg på

Anmeld

16. oktober 2012

LBK

TAK for alle jeres svar. Jeg nyder at være gravid og kiloerne betyder ikke alt, men lidt fokus på disse gør ikke spor..

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Jeg er ikke sikker på det, men tog i alt 14 kg på begge gange...

Men jeg tænker lidt, at man jo slet ikke kan sammenligne graviditetskilo.. Jeg kan i hvert fald huske, at da jeg var gravid samtidig med, at vores vennepar ventede sig, da slog de mig hele tiden oveni hovedet med, at hun kun havde taget et kg på (midt i graviditeten). Og da havde jeg nok taget 5 kg på... Jeg havde sådan lyst til at skrige: "Det er da klart, når du spiste helt vildt usundt og var overvægtig, før din graviditet, og dunu har kvalme og intet spiser!!" Men jeg sagde selvfølgelig bare, at det var flot .

Min pointe er bare, vi er alle forskellige, og vi skal passe på med at sammenligne...

Anmeld

16. oktober 2012

LBK

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg er ikke sikker på det, men tog i alt 14 kg på begge gange...

Men jeg tænker lidt, at man jo slet ikke kan sammenligne graviditetskilo.. Jeg kan i hvert fald huske, at da jeg var gravid samtidig med, at vores vennepar ventede sig, da slog de mig hele tiden oveni hovedet med, at hun kun havde taget et kg på (midt i graviditeten). Og da havde jeg nok taget 5 kg på... Jeg havde sådan lyst til at skrige: "Det er da klart, når du spiste helt vildt usundt og var overvægtig, før din graviditet, og dunu har kvalme og intet spiser!!" Men jeg sagde selvfølgelig bare, at det var flot .

Min pointe er bare, vi er alle forskellige, og vi skal passe på med at sammenligne...

Jaa lige præcis. Vi er jo forskellige af natur.  Men der er da sjovt at høre andre og hvad de oplever. jeg åd som et svin da jeg var gravid først gang. Og det var bestemt ikke planen denne gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.