uge 24:O) Hvor mange kg havde i taget på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.046 visninger
19 svar
1 synes godt om
15. oktober 2012

LBK

Hej alle

Jeg er i uge 24. Og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig (hvis i vil dele med mig) hvor mange kilo havde taget på da i var i uge 24.+???

Jeg har nu taget 3 kilo på, og jeg er SÅÅÅ stolt. Da jeg ventede min datter tog jeg mange mange mange kilo på og det vil jeg ikke igen. Kun dem man skal

Så piger hvor meget havde i taget på i uge 24 ca??

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

lenemor77

LBK skriver:

Hej alle

Jeg er i uge 24. Og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig (hvis i vil dele med mig) hvor mange kilo havde taget på da i var i uge 24.+???

Jeg har nu taget 3 kilo på, og jeg er SÅÅÅ stolt. Da jeg ventede min datter tog jeg mange mange mange kilo på og det vil jeg ikke igen. Kun dem man skal

Knus 

Er kun 23 uger henne, men melder mig lige alligevel. Har pt ikke taget eet gram på....

Anmeld

15. oktober 2012

simone_jacobsen

LBK skriver:

Hej alle

Knus 

Jeg er pt. 27+2 og har tager 3,8 kg. på.

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Havde taget ca. 5 kg. på og endte med 10 ialt

Anmeld

15. oktober 2012

Chili

LBK skriver:

Hej alle

Knus 

Min vægt eksploderede omkring uge 25 så der havde jeg taget 8 kilo på  

Men jeg er 39+2 nu, og har taget lige omkring 10 kilo på, så jeg er godt tilfreds med mig selv  

Held og lykke 

Anmeld

15. oktober 2012

Ka+Ma=Be

I uge 24 havde jeg taget 5,8 kg på Tog i alt 14 kg på

Anmeld

15. oktober 2012

Jenie

Tror kun jeg havde taget 1.5 kg på der ca. er Idag 31+6 og har indtil nu taget 2.5 kg på, eller havde jeg i hvertfald ved jm den 4. oktober så måske jeg er ved at snige mig op på de 3 kg men tror det ikke da jeg er blevet lige overrasket hver gang fordi jeg altid føler jeg er blevet større så må jeg da ha taget på?! men nej nej men er rigtig godt tilfreds da jeg er en plus pige i forvejen

Anmeld

15. oktober 2012

birthee

Jeg er 25+2 idag, og har taget 4,5 kg på indtil videre... det er jeg meget godt tilfreds med, der er stadig 10 kg op til min slutvægt jeg havde da jeg ventede min dreng og pige... Håber selvfølgelig ikke jeg tager 10 kg på, men synes det er gået meget stille indtil videre... Har stadig ikke den store appetit, så det bliver nok ikke lige spise-kontoen der giver de ekstra kg, da stort set alt jeg spiser giver mig halsbrand 

Anmeld

15. oktober 2012

AnnaK89

1 kg ca
Tog 8 på i alt

Anmeld

15. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

LBK skriver:

Hej alle

Knus 

Jeg er 26 uger henne nu og har taget 10 kilo på  Håber virkelig ikke jeg tager alt for meget mere på  Men åh hvor er jeg da glad for slik, chokolade og kage i perioder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.