stm2812 skriver:
Tusind tak for svar
og det kunne det i hvert fald.
Fandt du ud af det da I forsøgte at blive gravide? eller pga symptomer ?
Blev du gravid ved 'bare' at følge de forskellige råd mht. kost og motion, eller måtte lægen hjælpe dig yderligere?
Det jeg er mest nervøs for, er netop at vi bare ikke kan få et til barn uden hjælp. Og nu hvor vi netop har 1, at det så måske er sværere at få dem til at hjælpe en.
Gid man kunne slukke for de dumme tanker til tider.
Havde haft nogle forskellige ting med maven og endte tilsidst hos en gynækolog der fortalte at jeg havde PCO - det der var i vejen med maven havde så intet med PCO'en at gøre

Fra jeg stoppede på p-piller, som jeg havde været på i 11år, gik der præcis 6 måneder før jeg blev gravid. Gynækologen informerede mig om, at med den PCO type jeg havde kunne det være svært, hvis overhovedet muligt, at få børn på naturlig vis. Men det tog præcis 6 måneder - forskellen ved at have PCO og ikke at have PCO, i forhold til at få hjælp, er at man kan få lidt hurtigere hjælp end ellers, men ingen læger nægter jo at hjælpe.
Men med PCO er der jo som sådan ingen symptomer, og i hvertfald ikke fysisk synlige symptomer, det er derfor at mange aldrig opdager at man har det. Og fordi man har PCO er der ikke alle der har problemer med at blive gravide, der handler om hvilken form for PCO du har.
Anmeld