Søger købslink til iphone 5 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2012

Pige2009

Prinsesse2ben skriver:

Jeg har fået den samme mail som dig men de er stadig ved at afvilke listen og jeg kender folk der skrev sig op d. 13 der stadig ikke har fået, så jeg tror desværre vi må vente lidt tid endnu hvilken model har du bestilt?

Den 13.? Man kunne først bestille fra den 21. Har bestilt en 32 GB i sort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Victoriasmor88

Baagøe skriver:

Den 13.? Man kunne først bestille fra den 21. Har bestilt en 32 GB i sort

Nej Telia åbnede ventelisten d. 13, men kun meget kort, så lukkede de den igen og åbnede så d. 21 Men jeg har lige fået en købslink fra en meget sød bruger på denne side, så når jeg får mit link skal du være den første på min liste til at få det  det er også en sort 32 GB og jeg har bestilt før dig.. 

Anmeld

16. oktober 2012

Lenats31

Ikke ifølge kontant for 3 uger siden

Jeg er ligeglad med hvad Kontant har på hjerte. Vi er godt tilfredse med Telenor her i huset.

Jeg købte i butikken ude i Bilka Næstved

Derimod var vi noget utilfredse med Telia, da vi havde dem for nogle år siden. De var også frække nok til at ringe til os 7 GANGE om dagen flere dage i træk for at få os som kunder for 3/4 år siden. de skiftede mellem gemalen og mig.

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Prinsesse2ben skriver:

Nej Telia åbnede ventelisten d. 13, men kun meget kort, så lukkede de den igen og åbnede så d. 21 Men jeg har lige fået en købslink fra en meget sød bruger på denne side, så når jeg får mit link skal du være den første på min liste til at få det  det er også en sort 32 GB og jeg har bestilt før dig.. 

Hvor fedt for dig!  Hvis du får andre købslink, så send gerne videre her til! FEDT, hvis du vil sende mig dit Har du fået en så?

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Lenats31 skriver:

Jeg er ligeglad med hvad Kontant har på hjerte. Vi er godt tilfredse med Telenor her i huset.

Jeg købte i butikken ude i Bilka Næstved

Derimod var vi noget utilfredse med Telia, da vi havde dem for nogle år siden. De var også frække nok til at ringe til os 7 GANGE om dagen flere dage i træk for at få os som kunder for 3/4 år siden. de skiftede mellem gemalen og mig.

Ja, der er godt og skidt ved alle selskaber

Anmeld

16. oktober 2012

Victoriasmor88

Baagøe skriver:

Hvor fedt for dig!  Hvis du får andre købslink, så send gerne videre her til! FEDT, hvis du vil sende mig dit Har du fået en så?

Jeg aner ikke hvornår de sender den, men håber at det er snart. købte i går aftes, og håber faktisk at de sender i morgen  

Skal nok sige til. Men ellers er mit råd at kigge på telias facebook side da mange giver links væk der - måske du kan være heldig  

Anmeld

16. oktober 2012

Pige2009

Prinsesse2ben skriver:

Jeg aner ikke hvornår de sender den, men håber at det er snart. købte i går aftes, og håber faktisk at de sender i morgen  

Skal nok sige til. Men ellers er mit råd at kigge på telias facebook side da mange giver links væk der - måske du kan være heldig  

Aaarrrhh... Good trick!  Jeg tjekker... Håber snart du får den så

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Prinsesse2ben skriver:

Har lige fået mail fra Telia igen og stadig igen iPhone?! Har du fået din? Kan ikke finde siden, hvor der er nogen der giver købslink væk - heller ikke, hvis jeg søger på Telia på FB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.