Søger købslink til iphone 5 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. oktober 2012

Victoriasmor88

Hej hej Jeg søger et købslink til iphone 5 hos telia, så hvis nogen af jer skulle have et i overskud som i ikke selv skal bruge vil jeg meget gerne have det. Det skal helst være i i farven sort, størrelsen gør ikke så meget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Pige2009

Står du også på venteliste? Nu er den jo ekstra lang pga. de fejl, der er opdaget

Anmeld

15. oktober 2012

Victoriasmor88

Baagøe skriver:

Står du også på venteliste? Nu er den jo ekstra lang pga. de fejl, der er opdaget

Jeg har har været på venteliste siden d. 21 kl. 7.06 øv hvor er det bare træls, glæder mig så meget til at modtage den Hvornår skrev du dig op? 

Anmeld

15. oktober 2012

Lenats31

jeg gik da bare ned i butikken dagen derpå og købte IP 5 64G - har handlet hos Telenor - meget bedre telefonselskab hvis du spørger mig.

Anmeld

15. oktober 2012

Victoriasmor88

Lenats31 skriver:

jeg gik da bare ned i butikken dagen derpå og købte IP 5 64G - har handlet hos Telenor - meget bedre telefonselskab hvis du spørger mig.

Hvis du går ind på telenors hjemmeside kan du se at de heller ikke har iphone 5 hjemme, så det gør jo ingen forskel. 

Jeg havde telia i forvejen og gider ikke bøvlet med at overflytte nummer osv. Jeg er godt tilfreds. 

Har desuden haft telenor og var langt fra tilfreds, desværre  

Håber at du er glad for din telefon  

Anmeld

15. oktober 2012

Lenats31

Men det er jo deres netbutik.  At netbutikken ikke har den betyder ikke de fysysiske (stavefejl mig et vidst sted) fysiske butikker ikke har

ja, jeg er ihvert fald tilfreds med min. 

Har lige set listen over hvor den er billigst. den liste tager jeg med et gram salt for jeg har købt den til 5400 kr og ikke 7300.

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Prinsesse2ben skriver:

Jeg har har været på venteliste siden d. 21 kl. 7.06 øv hvor er det bare træls, glæder mig så meget til at modtage den Hvornår skrev du dig op? 

Først den 23. Men har endnu ikke fået andet end en mail, hvor jeg er rykket frem i køen Mærkeligt du endnu ikke har fået så

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Lenats31 skriver:

Men det er jo deres netbutik.  At netbutikken ikke har den betyder ikke de fysysiske (stavefejl mig et vidst sted) fysiske butikker ikke har

ja, jeg er ihvert fald tilfreds med min. 

Har lige set listen over hvor den er billigst. den liste tager jeg med et gram salt for jeg har købt den til 5400 kr og ikke 7300.

Hvor har du købt henne?

Anmeld

15. oktober 2012

Pige2009

Lenats31 skriver:

Ikke ifølge kontant for 3 uger siden

Anmeld

15. oktober 2012

Victoriasmor88

Baagøe skriver:

Først den 23. Men har endnu ikke fået andet end en mail, hvor jeg er rykket frem i køen Mærkeligt du endnu ikke har fået så

Jeg har fået den samme mail som dig men de er stadig ved at afvilke listen og jeg kender folk der skrev sig op d. 13 der stadig ikke har fået, så jeg tror desværre vi må vente lidt tid endnu hvilken model har du bestilt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.