Bland selv slik i midt-vest jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

jydeinden

Carina1984 skriver:

Vi ska på ferie ved vesterhavet den næste uge og havde faktisk lovet de store børn at vi ku køre til tyskland først og købe lidt guf til ferien. Men jeg syns godt nok det er dumt at bruge tid og penge på at køre derned når vi ska nordvest på. (kommer fra sjælland). 

Så vil egentlig høre om der er nogen der ka anbefale nogle gode og billige bland-selv-slikbutikker i midt el vest jylland?? :-)

Knus fra mig som glææææææder sig til en uge ved vesterhavet :-)

hvad slik angår er det bestemt mit indtryk at sverige er billigere end tyskland, men det er så en anden side af sagen.

vi har en god her i århus, eller faktisk to, men billige? nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Mimic

Vi har ikke mindre en 3 her i Korsør.. alle tre super gode

Anmeld

15. oktober 2012

>>Carina<<

Vidunderligeunger skriver:

nu bor jeg i VESTjylland (Ringkøbing) og her ligger der en slikbus! en bus FYLDT med slik.. og den er god. men ellers er der en masse godt slik i enhver kvickly, lidl, netto osv til ok penge

Hvor ligger den i ringkøbing? :-)

Anmeld

15. oktober 2012

>>Carina<<

Mimic skriver:

Vi har ikke mindre en 3 her i Korsør.. alle tre super gode

Korsør er ik så tæt på vestjylland ;-)

Anmeld

15. oktober 2012

Emily2012<3

Humanincubator skriver:

Var det den, der engang lå ude ved stationen? Den var FANTASTISK.

Uha det ved jeg faktisk ikke.. Men den ligger inde i byen, og ejeren er super sød..

Da jeg kom derind med min eks og hans 2 børn og der ikke var andre, så fik de en gratis slikkepind..

Anmeld

15. oktober 2012

Vidunderligeunger

Carina1984 skriver:

Hvor ligger den i ringkøbing? :-)

den ligger ved Langes Lagersalg/Kop og Kande/Legekæden/Lidl... Ude ved den der rundkørsel hvor der er en stor hvis firkant, som man kalder Kuben... Der kan du se en Lidl når du kører rundt

Anmeld

15. oktober 2012

6800

Carina1984 skriver:

Vi ska på ferie ved vesterhavet den næste uge og havde faktisk lovet de store børn at vi ku køre til tyskland først og købe lidt guf til ferien. Men jeg syns godt nok det er dumt at bruge tid og penge på at køre derned når vi ska nordvest på. (kommer fra sjælland). 

Så vil egentlig høre om der er nogen der ka anbefale nogle gode og billige bland-selv-slikbutikker i midt el vest jylland?? :-)

Knus fra mig som glææææææder sig til en uge ved vesterhavet :-)

der er en i Varde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.