Bland selv slik i midt-vest jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.738 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. oktober 2012

>>Carina<<

Vi ska på ferie ved vesterhavet den næste uge og havde faktisk lovet de store børn at vi ku køre til tyskland først og købe lidt guf til ferien. Men jeg syns godt nok det er dumt at bruge tid og penge på at køre derned når vi ska nordvest på. (kommer fra sjælland). 

Så vil egentlig høre om der er nogen der ka anbefale nogle gode og billige bland-selv-slikbutikker i midt el vest jylland?? :-)

Knus fra mig som glææææææder sig til en uge ved vesterhavet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Humanincubator

Hvor skal I hen i jylland? Der er lidt forskel

Anmeld

13. oktober 2012

Humanincubator

Men ellers synes jeg, at slikhuset i Herning er ret godt.

https://www.facebook.com/pages/Slikhuset-Herning/169669433086602

Anmeld

13. oktober 2012

Emily2012<3

Carina1984 skriver:

Vi ska på ferie ved vesterhavet den næste uge og havde faktisk lovet de store børn at vi ku køre til tyskland først og købe lidt guf til ferien. Men jeg syns godt nok det er dumt at bruge tid og penge på at køre derned når vi ska nordvest på. (kommer fra sjælland). 

Så vil egentlig høre om der er nogen der ka anbefale nogle gode og billige bland-selv-slikbutikker i midt el vest jylland?? :-)

Vi har fået sådan en rigtig god en inde i midt byen som jeg synes i skal slå et smut forbi nu når i alligevel kører igennem Fredericia..

Anmeld

13. oktober 2012

Humanincubator

Emily2012<3 skriver:

Vi har fået sådan en rigtig god en inde i midt byen som jeg synes i skal slå et smut forbi nu når i alligevel kører igennem Fredericia..

Var det den, der engang lå ude ved stationen? Den var FANTASTISK.

Anmeld

13. oktober 2012

Humanincubator

Ellers er der også en god slikbutik i Ringsted, hvis I kører forbi på vejen. Kan desværre ikke huske, hvad den hedder Men den ligger nede i byen.

Anmeld

13. oktober 2012

tarkoflen

Carina1984 skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken vej l skal, men hvis l skal omkring Randers, så ligger der er en god og billig en inde i byen, tror vi gav 6,95 pr. 100 g.

Kan selvfølgelg ikke huske hvad den hedder, men kan måske godt finde ud af det

Anmeld

14. oktober 2012

>>Carina<<

SuPer. Tak for jeres forslag :-)

Anmeld

14. oktober 2012

Louisepigen

hvor skal i hen?

Anmeld

14. oktober 2012

Vidunderligeunger

nu bor jeg i VESTjylland (Ringkøbing) og her ligger der en slikbus! en bus FYLDT med slik.. og den er god. men ellers er der en masse godt slik i enhver kvickly, lidl, netto osv til ok penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.