Adventsgaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Maja_4000

Zette skriver:

Ej hvor jeg kender det der med at komme til at give det før tid 

Haha

Caroline var syg i næsten en uge , og hun kedede sig sådan .. Så jeg synes jo at dét var en rigtig god grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

smokin

Maja_4000 skriver:

Haha

Caroline var syg i næsten en uge , og hun kedede sig sådan .. Så jeg synes jo at dét var en rigtig god grund

Jeg har aldrig en gyldig grund  Jeg gør det bare 

Anmeld

14. oktober 2012

sabrina89

lhn89 skriver:

De har så mange fine ting på gamleskole.dk !

Jeg er især også vild med disse fine klodser  http://www.gamleskole.dk/shop/klassiske-klodser-legetoej-667p.html

Her hjemme er adventsgaverne (indtil videre) legetøj fra Maileg  jeg var så heldig at finde rigtigt mange billige ting, til deres lagersalg. Ellers bliver det nok også legemad, da planen er at vores datter skal have et legekøkken i julegave 

Ja de har mange super lækre ting.. Jeg er der i øjeblikekt i en slags job prøvning for at se om det er sådan noget jeg vil arbejde med

Anmeld

14. oktober 2012

Troldemommi

Da hun skal have Ikea køkkenet i Julegave overvejer jeg lidt at give Johanne madvarer og køkkenting i adventsgave til køkkenet så er det nok noget hun får stor glæde af 

Monica

Anmeld

14. oktober 2012

Mivsen

foto på lærred skriver:

Jeg giver ikke advents/kalendergaver til mine børn, men hvis jeg gjorde, så tænker jeg, at når de er så små, så er der sikkert en masse ting i Tiger butikken man kunne bruge. F.eks bøger, Cirkeline DVD osv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

God ide. Tror også jeg vil forbi søtrerne grene, og købe sådan en lille blå kuffert, og så putte et par biler i

Anmeld

14. oktober 2012

Mivsen

Anna S. skriver:

Jeg har tænkt mig at købe kagerulle, forklæde og udstikkere - altså nogen man kan bruge hele året og ikke kun til jul. Jeg har fundet nogen i www.kitchen4kids.dk - ved ikke om du kan bruge ideen

Vil lige ind og lure hjemmesiden.. Men ved ikke om han er lige lille nok?

Anmeld

14. oktober 2012

Mivsen

Monica P skriver:

Da hun skal have Ikea køkkenet i Julegave overvejer jeg lidt at give Johanne madvarer og køkkenting i adventsgave til køkkenet så er det nok noget hun får stor glæde af 

Monica

Hele får vores søn også, så skide god ide at købe lidt køkkenting. 

Hvor gammel er din datter?

Anmeld

14. oktober 2012

Troldemommi

Mivsen skriver:

Hele får vores søn også, så skide god ide at købe lidt køkkenting. 

Hvor gammel er din datter?

Johanne er kun lige blevet et år, ved ikke om det er for tidligt at starte med adventsgaver men det er så fordi de passer til julegaven, syntes køkkenet virker lidt kedeligt uden nogle køkkenting

Anmeld

14. oktober 2012

Pige2009

Mivsen skriver:

Fakta i morgen til 20kr

køber jeg nemlig også..

Nemlig - 4 for 20. Har købt idag

Anmeld

14. oktober 2012

Mivsen

Monica P skriver:

Johanne er kun lige blevet et år, ved ikke om det er for tidligt at starte med adventsgaver men det er så fordi de passer til julegaven, syntes køkkenet virker lidt kedeligt uden nogle køkkenting

Frederik blir 1 om en månede, er ret sikker på de ikke forstår det, men bare en god anledning til at kræse om dem med hyggelige sager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.