Adventsgaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

K&S

Mivsen skriver:

Rigtig gode gaver..

synes det fedt det legetøj, noget de synes er fedt.. Frem for en masse tøj :p

hvor mange penge har du brugt?

Jeg giver af princip ikke tøj til hverken Anton eller nevøer/niecer, det er såååååå kedeligt (og ikke dem selv, der ønsker det) 

Hmm, DUPLO købte vi, da Bilka havde -40% - så jeg mener vi gav 100-120 kroner pr. pakke  

Og Thomas Tog filmen har jeg lige bestilt på CDon.com til 49 kroner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Pige2009

Mivsen skriver:

Det snart JUL juhuuu..

Så jeg er begyndt at tænke på hvad han skal ha i adventsgave, han vil være 1,1år til jul.

Kom meget gerne med jeres ideer..

Modellérvoks 

Anmeld

13. oktober 2012

Fenja09

Jeg har endnu ikke købt adventsgaver ( min datter er 15 mdr i Dec), men har da lidt ideer til det, bøger, legemad i træ, puslespil, trækdyr ( de har nogle rigtige fine inde på lirum larum leg), duplo og noget bade legetøj.

Tror jeg købe det meste inde på ovennævnte side

/Fenja

Anmeld

13. oktober 2012

Mivsen

Baagøe skriver:

Modellérvoks 

Fakta i morgen til 20kr

køber jeg nemlig også..

Anmeld

13. oktober 2012

Maja_4000

Mivsen skriver:

Haha kender jeg alt for godt..

hvor har du købt fingermaling?

hvor gammel er din datter?

Hun bliver 2 i december

Men jeg kan fortælle at hvis jeg havde givet hende adventsgaver sidste år , så havde det været noget med pap-bøger , tegneredskaber , puslespil , duplo og stableklodser eller lignende .. Det hittede dengang og det er stadig de ting hun leger mest med - ud over dukker , scooter og sådan Hehe

Fingermaling har jeg "bare" købt i BR , har siden fundet ud af at man kan købe meget federe farver , smartere indpakning osv. på nettet

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Mivsen skriver:

Det snart JUL juhuuu..

Så jeg er begyndt at tænke på hvad han skal ha i adventsgave, han vil være 1,1år til jul.

Kom meget gerne med jeres ideer..

jeg kan huske da jeg var barn - har jo nok været omkring de 5 år, der fik jeg vindues maling det var DEN FEDESTE gave jeg nogensinde har fået

Anmeld

13. oktober 2012

Mivsen

Faldt lige over den her 

http://www.legeakademiet.dk/pi/Sansepuslespil_5496_90.aspx

Anmeld

13. oktober 2012

foto på lærred

Jeg giver ikke advents/kalendergaver til mine børn, men hvis jeg gjorde, så tænker jeg, at når de er så små, så er der sikkert en masse ting i Tiger butikken man kunne bruge. F.eks bøger, Cirkeline DVD osv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Invitationer til dåb, søde wallstickers til ungernes værelse, flotte collager overført på lærred.

Anmeld

14. oktober 2012

smokin

Maja_4000 skriver:

Caroline får fingermaling den ene dag .. Hun skulle også have haft et puslespil , men er kommet til at give hende det allerede

Så jeg følger lige med Hehe

Ej hvor jeg kender det der med at komme til at give det før tid 

Anmeld

14. oktober 2012

Anna S.

Jeg har tænkt mig at købe kagerulle, forklæde og udstikkere - altså nogen man kan bruge hele året og ikke kun til jul. Jeg har fundet nogen i www.kitchen4kids.dk - ved ikke om du kan bruge ideen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.