Kanal 4 - jeg hader min mor o:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

signe.

FrkZier skriver:

i dette program er jeg ret sikker på det ikke er forældrenes opdragelse, men tror der er noget 'galt' med de drenge her, den ene i programmet er en 10årig, og han siger selv han ikke ved hvorfor han gør mor ked af det, men man kan bare se på ham når moren prøver at snakke med ham, at han rent mentalt er et helt andet sted, og slet slet ikke lytter efter hvad moren siger og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FrkZier

Faith skriver:

Meget!

Synes faktisk ham den 10 årig virker skræmmende og tror hans mor er vildt bange for ham. Jeg ville ikke være tryg hvis min dreng opførte sig sådan. Han virker lidt som en tikkende bombe.

Ham den 17 årige virker som en meget ulykkelig "lille" dreng. Så du da de krammede hinanden? Han havde virkelig brug for det kram og at hun sagde at hun var stolt af ham. Jeg fik helt tårer i øjnene.

det også ham den 10årig jeg er mest chokeret over, fordi ham den anden, virker bare "lidt" indebrændt osv, men man kan jo mærke at han egentlig bare skal have noget kærlighed, omsorg og opmærksomhed på den rigtige måde - det var mega rørende da de kræmmede! det var liige før jeg fælede en tåre

Anmeld

13. oktober 2012

signe.

Faith skriver:

Meget!

Synes faktisk ham den 10 årig virker skræmmende og tror hans mor er vildt bange for ham. Jeg ville ikke være tryg hvis min dreng opførte sig sådan. Han virker lidt som en tikkende bombe.

Ham den 17 årige virker som en meget ulykkelig "lille" dreng. Så du da de krammede hinanden? Han havde virkelig brug for det kram og at hun sagde at hun var stolt af ham. Jeg fik helt tårer i øjnene.

Tror virkelig heller ikke de gør de ting for at gøre deres familie ondt... De virker så fortabte, begge drenge...

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

signe. skriver:

Tror virkelig heller ikke de gør de ting for at gøre deres familie ondt... De virker så fortabte, begge drenge...

ja nemlig.. ham den 16årig er "bare" kommet ind i en ond cirkel der skal brydes - ham den 10årig virker dog som om der er noget psyisk med ham, han virker meget fjern!

Anmeld

13. oktober 2012

Faith

FrkZier skriver:

det også ham den 10årig jeg er mest chokeret over, fordi ham den anden, virker bare "lidt" indebrændt osv, men man kan jo mærke at han egentlig bare skal have noget kærlighed, omsorg og opmærksomhed på den rigtige måde - det var mega rørende da de kræmmede! det var liige før jeg fælede en tåre

Ja stakkels lille forvirrede dreng. Man har sku helt lyst til at give ham en kæmpe krammer

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Faith skriver:

Ja stakkels lille forvirrede dreng. Man har sku helt lyst til at give ham en kæmpe krammer

hehe ja man gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.