Kanal 4 - jeg hader min mor o:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

så langt er de ikke kommet endnu, men de går i hvertfald hos en ekspert..

ej hvor jeg bare ikke håber mit barn kommer til at hade mig sådan

Ok, ved heller ikke om det er det program. Men i det jeg tænker på er moren en tynd kvinde - og drengen spiller meget computer og vil i starten ikke snakke med den ekspert der kommer i hjemmet og ødelægger noget ude i baghaven. 

Du kan jo vende tilbage når du har set mere af programmet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

Ok, ved heller ikke om det er det program. Men i det jeg tænker på er moren en tynd kvinde - og drengen spiller meget computer og vil i starten ikke snakke med den ekspert der kommer i hjemmet og ødelægger noget ude i baghaven. 

Du kan jo vende tilbage når du har set mere af programmet hehe

der er ingen af de to mødre der er med der er specielt tynde, og ingen af drengene spiller computer så tror ikke det er det samme

Anmeld

13. oktober 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

der er ingen af de to mødre der er med der er specielt tynde, og ingen af drengene spiller computer så tror ikke det er det samme

Super, så fik vi det afklaret haha

Men har så set et lignende program

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

Super, så fik vi det afklaret haha

Men har så set et lignende program

hehe ja

skræmmende at der findes flere af den slags programmer alligevl

Anmeld

13. oktober 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

hehe ja

skræmmende at der findes flere af den slags programmer alligevl

Jeg tror faktisk der er rigtig mange programmer om det og endnu flere uopdragne og utaknemmelige teenagere i denne verden. Ja, og så er der selvfølgelig også dem som skal have noget hjælp fordi de har nogle psykiske problemer. Mange gange tror jeg dog at det skyldes forældrene - og deres manglende opdragelse, inddragelse og nærvær.

Anmeld

13. oktober 2012

MorDk

Fenja09 skriver:

Jeg tror faktisk der er rigtig mange programmer om det og endnu flere uopdragne og utaknemmelige teenagere i denne verden. Ja, og så er der selvfølgelig også dem som skal have noget hjælp fordi de har nogle psykiske problemer. Mange gange tror jeg dog at det skyldes forældrene - og deres manglende opdragelse, inddragelse og nærvær.

Enig

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

i dette program er jeg ret sikker på det ikke er forældrenes opdragelse, men tror der er noget 'galt' med de drenge her, den ene i programmet er en 10årig, og han siger selv han ikke ved hvorfor han gør mor ked af det, men man kan bare se på ham når moren prøver at snakke med ham, at han rent mentalt er et helt andet sted, og slet slet ikke lytter efter hvad moren siger og sådan

Anmeld

13. oktober 2012

Faith

Skræmmende program

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Faith skriver:

Skræmmende program

MEGET!

og har bare så ondt af både mødrene, og også drengene!

Anmeld

13. oktober 2012

Faith

FrkZier skriver:

MEGET!

og har bare så ondt af både mødrene, og også drengene!

Meget!

Synes faktisk ham den 10 årig virker skræmmende og tror hans mor er vildt bange for ham. Jeg ville ikke være tryg hvis min dreng opførte sig sådan. Han virker lidt som en tikkende bombe.

Ham den 17 årige virker som en meget ulykkelig "lille" dreng. Så du da de krammede hinanden? Han havde virkelig brug for det kram og at hun sagde at hun var stolt af ham. Jeg fik helt tårer i øjnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.