michelledam skriver:
Hej piger.
Nu har isabella (16mdr) ikke spist aftensmad i ca 14. Dage. Det bekymre mig lidt. Hun spiser måske lidta sovs og/eller kartofler. Maks et par skeer. Det kan ikke være tænder da hun spiser fint i de andre måltider på dagen. Dog ca hver anden dag spiser hun ikke ret meget af hendes eftermiddagsmad. Nogen dage slet intet.
Hun er begyndt at vågne om natten og hargjort det i de 14 dage også. Tror hun er sulten når hun vågner. For om morgenen npr vi står op er hun fuldstændig hysterisk indtil hun får hendes havdregrød og det tager jo lidt tid før det er kølet af. Så det er lidt af enkoncert her i hytten om morgenen.
Hvad kan det være? Selvom jeg nok ikke skal bekymre mig da hun har det fint og er glad. Så bekymre det mig fordi det er over så lang tid nu.
Nogen der har prøvet det og er der noget jeg kan gøre?
Sådanne perioder kan alle børn have.
Så længe hun spiser godt resten af dagen, så skal du ikke bekymre dig.
Men måske skulle du prøve og se om hun vil have mad lidt før inden hun bliver træt, og så måske byde hende lidt ymer eller yugurt med drys på til aften før sengetid.
Men som sagt, du skal ikke bekymre dig.
Hvad med rubrødsmadder eller fx små kødboller, gulerodsstænger, ærter og æblestykker...vil hun helelre have det? Altså kold mad til aften?
Nogle mennesker bryder sig ganske enkelt ikke om varm mad, og det er gerne i den alder det udvikler sig.

Kærligst
Sussie
Anmeld