25% på bObles i Magasin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Maja_4000

Jeg fik fat i en myresluger OG en krokodille i Rødovre igår Så nu er bObles familien startet herhjemme Og Carolines fødselsdags - og julegaver er i hus  SKØNT ! Håber virkelig at hun bliver glad for dem :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Loa

Maja_4000 skriver:

Jeg fik fat i en myresluger OG en krokodille i Rødovre igår Så nu er bObles familien startet herhjemme Og Carolines fødselsdags - og julegaver er i hus  SKØNT ! Håber virkelig at hun bliver glad for dem :b

Uh håber der er en myresluger tilbage til mig

Men super for dig

Anmeld

16. oktober 2012

Moar2011

Så blev storm lige ejer af en eleFant i jeden farve ( eller Hva den farve hedder) - han får den i julegave glæder mig så meget til at give ham den..

Anmeld

16. oktober 2012

Moar2011

henh01 skriver:

Jeg benyttede mig også lige af tilbuddet

Købte i går myreslugeren til min søn i fødselsdagsgave og fik lagt kyllingen og elefanten til side i deres fysiske butik da de var udsolgt i den farve på nettet. Så dem henter jeg i løbet af ugen og det bliver så julegaven.
Mine forældre giver ham krokodillen til jul så nu får han indtil videre 4

En i tyrkis, en i blå, en i jade (grøn ?) og en i gul

Giraffen, hvad er det for en?

Tyrkis ?
Jeg ku ikk bestille i turkis så måtte "nøjes" med jade...

Anmeld

17. oktober 2012

henh01

Storms-Mor skriver:

Tyrkis ?
Jeg ku ikk bestille i turkis så måtte "nøjes" med jade...

blev også godt skuffet da jeg kom derind og så at det var jade hun havde lagt til side.. Hmm.. Hun har nok ikke vidst hvilken farve "kode" den havde. Men ville ikke købe den, da jeg helst vil have forskellige farver. Så indtil videre er det blevet til myresluger i jade, elefant i blå og så bliver det nok en lime/tyrkis hval

Anmeld

17. oktober 2012

Nadia&Daniel

Så er der fyldt op i Magasin Lyngby

Anmeld

17. oktober 2012

christinak

Øv udsolgt på nettet og den nærmeste magasin er halvanden time væk

Anmeld

17. oktober 2012

Moar2011

Nadia&Daniel skriver:

Så er der fyldt op i Magasin Lyngby

De tjener så mange penge på at de har sagt dem ned med 25%

Anmeld

17. oktober 2012

Moar2011

henh01 skriver:

blev også godt skuffet da jeg kom derind og så at det var jade hun havde lagt til side.. Hmm.. Hun har nok ikke vidst hvilken farve "kode" den havde. Men ville ikke købe den, da jeg helst vil have forskellige farver. Så indtil videre er det blevet til myresluger i jade, elefant i blå og så bliver det nok en lime/tyrkis hval

Ja for turkis r udgået hvilket r så træls r vild med den farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.