25% på bObles i Magasin!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2012

Loa

Dobbelt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2012

Loa

Dobbelt..

Anmeld

13. oktober 2012

FrkZier

Loa skriver:

Hvilke tænker du?

Der er både de store "alm" størrelser og så små bitte "mini'er"...
Altså samme "dyr" men i to vidt forskellige størrelser.
Og så er der de brune/natur farvede som bare er lidt dyrere, af Gud ved hvilken grund

Men selvfølgelig er de største dyr, dem der fylder mest, dyrest.

Altså slangen er dyrere end kyllingen fordi den jo er væsentlig større.

Håber jeg ramte rigtigt med et af svarene

haha jo det gjorde du, jeg synes bare ikke det fremgik af hjemmesiden med str. og sådan, tænkte nok det var derfor der var pris forskel, men ku jo også bare være de var dyrer efter popularitet

men tak, jeg blev lige lidt klogere

Anmeld

13. oktober 2012

Maja_4000

Var inde for at bestille og så er de ikke på lager ! ØV .. Skulle have bestilt igår 

Anmeld

13. oktober 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Var inde for at bestille og så er de ikke på lager ! ØV .. Skulle have bestilt igår 

Jeg var også lige inde og kigge (og ville have købt), men øv øv - vi må prøve at tage i en fysisk butik

Anmeld

13. oktober 2012

Maja_4000

K&S skriver:

Jeg var også lige inde og kigge (og ville have købt), men øv øv - vi må prøve at tage i en fysisk butik

Ja , håber der er nogle tilbage på tirsdag når jeg har fri

Anmeld

13. oktober 2012

lhn89

FrkZier skriver:

måske du ku være en engel og forklare mig hvorfor der er så stor pris forskel på nogen af dem? - er det pga. str. eller hvad?

Dem til omkring 110,- er miniature-modeller og dem i "træ" koster bare lidt mere end de andre, men er stadig i samme str. 

Men jeg tror generelt man skal være hurtigt, jeg kan se at der kun er 8 forskellige stk. tilbage ud af de 41 - på magasin.dk  i går var der en del flere tilbage, så det ser ud til at gå hurtigt.

Anmeld

14. oktober 2012

Nadia&Daniel

Lille update ang. Magasin Kgs. Lyngby:

De har ikke så mange tilbage, men de får flere hjem imorgen (mandag) eller tirsdag. Man kan foreudbestille, vist man betaler med det samme. Så ringer de til en når de har modellen hjemme, og så får man den stadig til tilbuddet, vist den skulle komme senere hjem (vist der skulle opstå noget uvendet)...

Anmeld

14. oktober 2012

Pige2009

Loa skriver:

Hehe

Man bør bare få udleveret én af hver. Det burde være en menneskerettighed

Ja, lige så snart man føder! 

Anmeld

16. oktober 2012

GUSO

Var i magasin Odense igår og de havde en del tilbage, fik lige scoret en fisk og en kylling til tøsen, skulle ellers kun have en krokodille som skal gives i gave, meeen tilbudet var lidt for godt til at man ikke lige skulle udvide bobles familien herhjemme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.