eliasogmor skriver:
må jeg hører lidt om skiftningen til juniorseng??? overvejer det nemlig også..han er 16 mdr...
Jamen vi syntes simpelthen de var blevet for store til tremmesengen, både for lange, men også fordi de selv kunne gå og dermed syntes vi de selv skulle have lov til at komme op og ned. - Min søn var dog begyndt at svinge det ene ben ud og kanten, så vi var bange for han skulle falde ned. Desuden var han vant til at kravle op i storesøsters juniorseng, så vi kunne mærke det var nu

De var selv med ude og købe/hente sengene, samt samle dem. Vi købte juniordyne og pude, samt nyt sengetøj.
De var rigtig stolte - men du skal regne med en del renderi, for det er jo spændende. Først efter 6 mdr stoppede min datter med at rende ud i tide og utide. Min søn har også snart haft sin juniorseng i 6 mdr., så vi håber han også snart er færdig med renderiet

- Det sker dog ikke om natten, kun når de lægges i seng, så skal de liiiiige fortælle noget eller have noget at drikke!!
De første...4 uger. ca. havde vi sengehesten på, og madrassen fra tremmesengen havde vi lagt nede på gulvet. Men de er aldrig faldet ud, så vi fjernede det hele efter den første måned - og der har ingen problemer været.
Men når børn går fra en lille tremmeseng til en stor juniorseng, kan den nye seng godt virke lidt skræmmende stor. Vi fyldte så sengen op med deres bamser, så det ikke virkede så voldsomt.
Held og lykke med projektet

Lone
Anmeld