Hvornår skiftet i over til junior dyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.283 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Diana...

Hej Tøser

Lucas er begynd at sove i sin eget tremmeseng nu   Så dygtig er han  Og synes bare hans baby dyne virker så lille til ham i den seng 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hej Tøser

Lucas er begynd at sove i sin eget tremmeseng nu   Så dygtig er han  Og synes bare hans baby dyne virker så lille til ham i den seng 

Knus Diana

Har hørt når de er et år, må man skifte.. Ved ikke hvordan det er... Men vel når man selv synes det er tiden til det...

Anmeld

27. maj 2009

Valle81

Kan huske at Asta fik en junior dyne i 1 års fødselsdags gave, så hun var et år:0)

Synes også babydyne var lidt lille, men hun sparkede den altid og, og det samme gjorde hun med junior dynen. Det er først i en alder af 5 år at hun selv er bgyndt at tage dynen over sig, når den er trillet af eller hun har sparket den af. Ellers har hun sovet uden eller ovenpå den:0)

Anmeld

27. maj 2009

lonemus

Diana... skriver:

Hej Tøser

Knus Diana

Begge mine børn fik først juniordyne og hovedpude, da de fik juniorseng. Det gjorde de, da de var 1½ år -

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Har hørt når de er et år, må man skifte.. Ved ikke hvordan det er... Men vel når man selv synes det er tiden til det...

Ja det har jeg os hørt, jeg venter os lidt endnu. men ved der er nogen der skifter før. så ville da lige høre..

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ja det har jeg os hørt, jeg venter os lidt endnu. men ved der er nogen der skifter før. så ville da lige høre..

Nemlig... Jeg tror skam bare man skifter når man synes tiden er der til det....

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Mine de fik tidligt...5-6 månder var de. Hvis ikke før..jeg vurderede også at babydynen var alt for lille...Nu er konrad 3 år og har i et år sovet med voksendyne af samme grund som han fik juniordyne, så skift du bare...det handler ikke om alder eller hvad andre gør, men kun om hvad der er bedst for din skønne prins..
Knus..

Anmeld

27. maj 2009

A.

mathinus var 6-7 mdr gammel da han fik junior dyne da baby dyne var alt for lille til ham..

Anmeld

27. maj 2009

monstar99

Mikkel har haft junionr dyne i sin tremmeseng fra dag 1 altså han var 2dage da han først brygte den.

Han har dog babydyne i sin barnevogn.

Anmeld

27. maj 2009

Stumpen

Mathilde var 4 mdr -hun fik juniordyne da hun kom i tremmeseng og hun har som 2½ årig fået "voksen"dyne, da hun kom i juniorseng/udtræksseng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.