Kinesisk kalender til bestemmelse af køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2012

Ciss

Den kaldender har taget fejl ved begge vores. Den sagde dreng første gang - det blev en pige. Så sagde den pige anden gang - og det var en dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Miss Kat

Nå ja, den havde jeg glemt igen...

Hmm den kinesiske kalender siger, vi venter en dreng, men mine fornemmelser siger en pige. Spændende at se, hvem der får ret.

Anmeld

12. oktober 2012

Rosengreen

Her passede den første gang, men ikke anden gang 

Anmeld

12. oktober 2012

Lusi

Her passede den.. Først en pige så en dreng. Har dog først prøvet den efter jeg har født..vidste nemlig ik før, at man kunne gøre det..
Prøvede så også med min søster og hun fødte også først en pige og så en dreng og der passede den også..

Anmeld

12. oktober 2012

MortilCilas

Heza2410 skriver:

Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet?  Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng  Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for mig er at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj  ;D .. Hvad synes i om det? .. 

Jeg prøved 2 forskellige af de der kinesiske kalendere, den ene sagde dreng og den anden en pige også prøved jeg med guldringen over håndledet som sagde en pige og jeg fik en skøn dren

Anmeld

12. oktober 2012

Azooo

Ja det er da sjovt at se , med nogen passer det og med nogen ikke ;D 

Anmeld

13. oktober 2012

Clisolka

Her passede den - men tror nu ikke på den 

Anmeld

13. oktober 2012

Hønsemor

Den kaldender har taget fejl ved begge vores. Den sagde dreng første gang - det blev en pige. Så sagde den pige anden gang - og det var en dreng...

Jeg ved ikke om jeg skal tro på den eller ej, for der er jo 50/50% chance for at ramme rigtigt

Men når det så er sagt så sagde den at min mor skulle have en pige og ja sidst jeg tjekkede var jeg en pige med mig har den begge gange sagt dreng og jeg har en søn på snart 2 år og venter en lillebror og med min søster har den sagt pige og jeg skal have en lille niece - så kan konkludere ud fra det at den enten har været rigtig heldig, eller også er der noget om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.