Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet? Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for mig er at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj ;D .. Hvad synes i om det? ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Neeeej nej nej Ingen evidens, blot gætterier. Det er da meget sjovt, men ikke andet 50/50 % chance for rigtigt svar
Jeg skulle i følge kalenderen have en pige - jeg har en dreng
Heza2410 skriver: Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet? Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj ;D .. Hvad synes i om det? ..
Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet? Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj ;D .. Hvad synes i om det? ..
Her passer den begge gange Men tror ikke rigtig på det, det er bare sjov og ballade
Heza2410 skriver: Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet? Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for mig er at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj ;D .. Hvad synes i om det? ..
Begge de kinesiske kalendere sagde at vi skulle have en dreng, men kønsscanningen sage en pige
Så nej
her passede den...
Her passer den ikke.. Der stod vi ville få en dreng, men der ligger altså en pige i min mave
den kinesiske kalender har passet ved begge mine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128