Kinesisk kalender til bestemmelse af køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. oktober 2012

Azooo

Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet?  Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng  Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for mig er at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj  ;D .. Hvad synes i om det? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Neeeej nej nej Ingen evidens, blot gætterier.  Det er da meget sjovt, men ikke andet 50/50 % chance for rigtigt svar

Jeg skulle i følge kalenderen have en pige - jeg har en dreng  

Anmeld

12. oktober 2012

2babygirls

Heza2410 skriver:

Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet?  Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng  Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj  ;D .. Hvad synes i om det? .. 

Her har den sagt pige begge gange, og det har passet

Anmeld

12. oktober 2012

blomst84

Her passer den begge gange  Men tror ikke rigtig på det, det er bare sjov og ballade 

Anmeld

12. oktober 2012

Miin'Baby'Mus

Heza2410 skriver:

Tror i på sådan noget? Passer det overhovedet?  Mit første barn passet med at det skulle være en dreng og nu venter jeg endnu til maj måned og der siger den at bliver endnu en dreng  Håbet ellers på en lille pige men det ved jeg jo heller ikke i nu til jeg finder ud når den tid kommer. Vigtigste for mig er at barnet er sund og uanset køn, men man bliver jo så nysgerrig nogen gange så måtte lige se på det kalender halløj  ;D .. Hvad synes i om det? .. 

Begge de kinesiske kalendere sagde at vi skulle have en dreng, men kønsscanningen sage en pige 

Så nej 

Anmeld

12. oktober 2012

Isabella_mor

her passede den...  

Anmeld

12. oktober 2012

M&N

Her passer den ikke.. Der stod vi ville få en dreng, men der ligger altså en pige i min mave

Anmeld

12. oktober 2012

Tullepoder

Her passede den, piger begge gange :-)

Anmeld

12. oktober 2012

CaWi

Her sagde den dreng. Og en dreng kom der

Anmeld

12. oktober 2012

VNB

Heza2410 skriver:

den kinesiske kalender har passet ved begge mine  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.