Hyggeside - men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Dutchji

Diana... skriver:

Jeg kan se du er gravid tillykke med det... det er spændende   

Men der er jo de mødre grupper inden under debatterne det er altså os super og bruge den man er med i så lære man os hinanden bedre at kende... og nogen grupper mødes privat...

Det med mødregrupperne har ikk ikk rigtig set eller lagt mærke til?? Hvor er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Sweet1978

Dutchji skriver:

Jeg synes at det her er en supergod side men jeg har svært ved at få kontakt med andre?? Det ser så superhyggeligt ud når alle I andre skriver og lyder som I kender hinanden...
Det er nu sjovest hvis der er nogen man kan snakke med herinde... eller ta'r jeg helt fejl?
Kendte I folk herfra i forvejen?

Nej men der er hurtigt mange kendte ansigter hvis man deltager aktivt i debaterne

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Dutchji skriver:

Det med mødregrupperne har ikk ikk rigtig set eller lagt mærke til?? Hvor er det?

Hvis du går ind under debatter så nede i bunden er der mødregrupper og terminsgrupper og det var januar du havet termin ikke så går du bare ind i terminsgruppen 2010 mener den heder kvartal1 2010 

Knus 

Anmeld

27. maj 2009

Dutchji

Diana... skriver:

Hvis du går ind under debatter så nede i bunden er der mødregrupper og terminsgrupper og det var januar du havet termin ikke så går du bare ind i terminsgruppen 2010 mener den heder kvartal1 2010 

Knus 

Taark

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Dutchji skriver:

Taark

Det var da så let   

Knus Diana som er sikker på der ikke går længe så føler du os du kender flere her inde rundt omkring 

Anmeld

27. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutchji skriver:

Jeg synes at det her er en supergod side men jeg har svært ved at få kontakt med andre?? Det ser så superhyggeligt ud når alle I andre skriver og lyder som I kender hinanden...
Det er nu sjovest hvis der er nogen man kan snakke med herinde... eller ta'r jeg helt fejl?
Kendte I folk herfra i forvejen?

Jeg kendte kun min martsgruppe, som jeg flyttede kollektivt med, fra Netbaby. 

Andre kendte jeg ikke. 

Jeg syntes det er rimelig nemt at få nogen at snakke med herinde, det gælder vel bare om at blande sig, være aktiv og snakke Så kommer det vidst helt af sig selv.

Og hvis man har tid, så er det jo altid en god idé at mødes med nogen, hvis man har lyst til det

Anmeld

27. maj 2009

Pia.

Dutchji skriver:

Taark

eller bare oppe i toppen af siden der er en der hedder grupper...

Jeg kender et par stykker her inde fra, fra andre babysider, det gør jo selvfølgelig at man taler/skriver bedre sammen....

Men det er bare et spørgsmål om at skrive på en masse forskellige spørgsmål og debatter så kommer det hele af sig selv, der vil altid være nogen piger man skriver bedre med end andre... nogen hvor man føler man er meget ens på mange områder...

et eks. så kendte jeg slet ikke Diana da jeg begyndte at skrive her, men hun kom pludselig på og vi skrev godt sammen og var meget ens på mange områder.... så på den måde lære man hinanden at kende og vi skal helt sikkert mødes en dag

Knus Pia...

Anmeld

27. maj 2009

Tina2

Der er ikke rigtig nogle her på debatten jeg kender, men hele marts 2004 gruppen kender jeg mere eller mindre. Har mødt de fleste- der er vist kun to jeg ikke har mødt:-)
Der er dog et par stykker af dem som også er her på debatten:-)

Men ellers er det jo så fedt herinde at der er billede på, så man kan placere folk, når man deltager meget i debatten.....

Anmeld

27. maj 2009

MorCamilla

Hejsa..

Jeg kendte ingen her inde da jeg startede som bruger her inde.. Men efter laaang tid kommer det til at føles som om man kender hinanden, da man skriver om alt mellem himmel og jord...
Bare hav tolmodighed så skal det nok komme det er jeg sikker på...

Anmeld

27. maj 2009

MaleneG

Jeg kan kun give de andre ret
hvis man sørger for at deltage flittigt i debatter i det omfang man nu kan være med i, så begynder bekendtskaberne lige så stille og komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.