Hyggeside - men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Dutchji

Jeg synes at det her er en supergod side men jeg har svært ved at få kontakt med andre?? Det ser så superhyggeligt ud når alle I andre skriver og lyder som I kender hinanden...
Det er nu sjovest hvis der er nogen man kan snakke med herinde... eller ta'r jeg helt fejl?
Kendte I folk herfra i forvejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

charlottekri

jeg kendte ikke rigtig nogen herinde i forvejen, men efterhånden som man diskuterer i debatter, kommer man til at kende hinanden!!! det kræver bare lidt tilmodighed

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

Jeg kendte ikke et øje herinde.. Joh, En jeg ikke har snakket med i 5 år.... Hende snakker jeg nu heller ikke så meget med alligevel.. Hun er faktisk aldrig på mere...

Anmeld

27. maj 2009

SaNiNa

Kendte ikke en eneste her inde men nu har jeg været bruger af denne dejlig side i mere end 1 år så lærer man jo ldit om de andre...
og de er alle sammen sådan nogle super søde piger og dreng.

men tag det stille og rolig du skal nok lærer som at kende...

Anmeld

27. maj 2009

Heidi.

Dutchji skriver:

Jeg synes at det her er en supergod side men jeg har svært ved at få kontakt med andre?? Det ser så superhyggeligt ud når alle I andre skriver og lyder som I kender hinanden...
Det er nu sjovest hvis der er nogen man kan snakke med herinde... eller ta'r jeg helt fejl?

Nej.. Ikke personligt...

Altså hele Termin August 2006 kender jeg inde fra Netbaby.. Men har ikke mødt dem..

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Nope kender heller ikke nogen her inde men føler jeg kender dem   Jeg er bare meget aktiv i debatterne og til sidst kender man lige som hinandens måde at skrive på og hinanden.

Knus Diana  som ELSKER denne side netop fordi den er så hyggelig og man snakker så godt sammen her inde...

Anmeld

27. maj 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nope kender heller ikke nogen her inde men føler jeg kender dem   Jeg er bare meget aktiv i debatterne og til sidst kender man lige som hinandens måde at skrive på og hinanden.

Knus Diana  som ELSKER denne side netop fordi den er så hyggelig og man snakker så godt sammen her inde...

Enig!!

Anmeld

27. maj 2009

Cris

Nej, jeg har aldrig mødt nogle fra Babydk, men man læser og skriver min mening og efterhånden kan man se de forskellige personliheder og forskellige meningen. Det er meget hyggeligt. Jeg synes, at de fleste er rigtig rigtid søde og hjælper meget, når man har brug for at vide noget!

Anmeld

27. maj 2009

lonemus

Diana... skriver:

Samme her

Anmeld

27. maj 2009

Diana...

Dutchji skriver:

Jeg kan se du er gravid tillykke med det... det er spændende   

Men der er jo de mødre grupper inden under debatterne det er altså os super og bruge den man er med i så lære man os hinanden bedre at kende... og nogen grupper mødes privat...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.