Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre og har brug for et godt råd eller to.
Min kæreste og jeg elsker hinanden, men er efterhånden ved at glide mere og mere fra hinanden, vi skændes stort set hver dag og kan bare ikke holde det ud mere, vi bliver hurtigt gode venner igen og jeg vil sige at jeg virkelig prøver!!
Så her til aften, ringer jeg til ham ved 18 tiden og spørger hvor han bliver af (han er på arbejde) det eneste han svarer er: "Jeg er på vej, men normalt ville jeg have været tidligt hjemme i dag" Det siger han HVER dag, at han normalt ville være tidligt hjemme. Så jeg svarer "Det siger du jo hver dag skat"
Han råber og skriger og siger, hvad fanden mener du med det, jeg kommer ikke hjem. Her står jeg med vores søn på 7 måneder, mad klar på bordet og venter på ham.
Han vælger at slukke sin telefon og er stadig ikke kommet hjem..
Hvad ville i gøre???

Hvis jeg var dig, ville jeg spørge ham om han er stresset på sit arbejde. Måske mente han at virkelig gerne ville have været hjemme, hvis alt var normalt. Måske kan han ikke sige til sin chef at arbejdspresset er for stort, og så gik det desværre ud over dig. Hvis det er tilfældet, har han nok helt ubeskriveligt dårlig samvittighed.
Det er utroligt svært at analysere mennesker og situationer gennem et indlæg som dette, men det er min umiddelbare indskydelse.
Håber I finder ud af det!
Anmeld